Storing bij Vodafone

Vodafone kampt met landelijke storing

Vodafone kampt met een landelijke storing, waardoor veel klanten niet kunnen bellen, sms’en of internetten. De oorzaak en de duur van de storing zijn vooralsnog onbekend. Meldingen van de storing komen uit het hele land.

De storing treft zowel data- als spraakdiensten, blijkt uit meldingen op GoT. Veel mensen krijgen de melding dat ze alleen nog noodoproepen kunnen plaatsen en kunnen dus niet bellen of gebeld worden. De klantenservice van de provider bevestigt de storing. De storing begon rond vier uur, blijkt uit de meldingen.

Bron: Tweakers.net

Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb ook geen verbinding, er staat bij mij alleen ‘SOS’, maar mijn moeder heeft bijvoorbeeld wel gewoon verbinding.
Weet iemand misschien waardoor dat zou kunnen komen?

Het is een landelijke storing, ik denk dat je niet meer kunt doen dan wachten.

Ja daar was ik al bang voor. Maar vond het vreemd dat sommigen dan wel bereik hebben en anderen niet.

Oh, daarom belde mijn vriend ineens met zijn huis telefoon die die NOOIT gebruikt :’)

ik hoorde het toen ik btg ging kopen, ik heb even gewacht maar daarna er gewoon op gezet ! heb het er nu op dus ik denk dat het nu wel weer kan !

Mijn opa en oma zijn op vakantie, en hij heeft vodafone en ik kon hem de hele dag niet bereiken, ookal heb ik gewoon bereik overal en ik heb ook vodafone. x)

Bij mij doet ie het nog. Het enige is dat ie superlangzaam is, maar dat komt gewoon omdat ik hier geen goede verbinding hebt, sowieso al.
Ik heb wel vaker dat ik niet kan internetten in mijn eigen huis -.-

ik heb er geen last van?

de storing is als het goed is al weer over,
maar ik heb nergens last van gehad

ik heb vandaag gewoon kunnen sms’en, heb nergens last van gehad:)

Ik heb nog nergens last van gehad :’).

wow ik heb ook nergens last van gehad haha :stuck_out_tongue:

ik had er gistermiddag wel last van gehad. :’)