Stopwoord

Wat is je stopwoord ??

Ik heb nu geen stopwoord.

‘juist’ en ‘nice’

BOHH

Geen. Hoewel ik wel vaak hoewel kan zeggen :slightly_smiling_face:

Mijn vriendin zegt voortdurend Lelijk.

Eehm. Tijdje geleden was het´hip´. Maar ik heb nu vakantie & praat niet zoveel met vriendinnen als op school, dus ik weet het serieus even niet (A).

uhm, ik zeg nu de hele tijd : noh het is een pracht

Jezus, Snol en Je… Poepneger

Leip

Leraar, dus dat is dus een parralellogram.
Ik ; Leeeeeeip! :grinning:

drol ( als iemand iets doms gedaan heeft ofzo :stuck_out_tongue: ), fuckjes, tering

KUT

Ik weet niet echt iets
ik zeg wel vaak: ach
tegenwoordig xP

kut, fack(ing), jezus, facking hell, jesus facking christ (die laatste 2 zijn van de Gouden Kooi :stuck_out_tongue:), godverdomme, gadver, kapot nep, shit

de meeste zijn bestwel standaard,

mr dit zeg ik ook best wel vaak, als iemand slim doet; ‘Heb jij soms een monopoly van kennis?’
dat zei mn Nederlands leraar een keer, ik vond t vet grappig dus heb ik t overgenomen

oh ja en ‘vet’ of ‘vet man’ (met een droge stem) :stuck_out_tongue:
en ook best wel vaak ‘sexy’

dolle :wink:

weetje wel

ojaa… en als een leraar zegt: Centraal!! (dan bedoelt hij of zij dus dat de aandacht bij hem/haa rmoet zijn :wink: )
en dan roepen mijn vriendin en ik altijd: STATION!

centraal station? :wink:

gehe ik vind het grappig :wink:

ik heb heel veel stopwoordjes altijd en daar sta ik ook om bekend haha

Whaaa, ik vind die van Loessss echt geweldig :grinning: Die ga ik overnemen :stuck_out_tongue:
Ik heb de laatste tijd best wel veel stop woorden :: Eerst was het de heletijd sexy maar daarvan afgelijd heb ik nu seksueel, oh my freakin’ god, hell yeah/no, like dayum that’s hot, fuckies, bluddy hell, oh my freakin’ god, gosh,you sexay thang :stuck_out_tongue:

Nu, heb ik niet echt een stopwoord :angel:
maar meestal eigenlijk wel, maar ik kom er zo niet op :astonished:

:kissing: lieefs, michelle!

Thankgod, weet niet eens hoe ik erop ben gekomen maargoed xD