Stoptober 2014

''Stoppen met roken is moeilijk. Via de Stoptober-campagne helpen rokers en niet-rokers elkaar om 28 dagen te stoppen met roken. Bekende en minder bekende Nederlanders gaan u aanmoedigen om het stoppen vol te houden.

Vanaf vandaag kunt u zich op stoptober.nl aanmelden. Voor begeleiding bij stoppen met roken kunt u ook terecht bij de huisarts.’’ bron : thuisarts

Jaja, was wel benieuwd of de meiden hier aan gaan mee doen. Zou jij meedoen ja of nee, en waarom?

Goed idee!
Ik rook alleen niet maar anders zou ik er wel aan mee hebben gedaan haha

+ Ga ik maar eens voorleggen bij m’n moeder :cold_sweat:

Het is best makkelijk om te zeggen dat je er aan mee gedaan zou hebben als je niet rookt. (’:

True, maar je kan het toch op zijn minst proberen als je wilt stoppen? En ik neem aan dat de meeste mensen die roken ermee willen stoppen, omdat het veel geld kost en het is slecht en je stoort anderen ermee.

Nee dat is dus niet zo. Als ik wilde stoppen dan stopte ik wel.
Ik zou het geld graag besparen inderdaad, maar niet als ik daarvoor gewoon die 5 minuten rust elke keer in moet ruilen.

^ Je kunt toch ook 5 minuten rust nemen zonder een sigaret? :stuck_out_tongue:

Maar ontopic: wel een goed idee!

Ik werd alléén rustig van een sigaret als ik echt in paniek ben. Het is echt heel erg raar, want ik ben gestopt met roken al een tijdje, maar als ik écht over de zeik ben moest ik echt een sigaret hebben. Ondertussen ook niet meer. Ik kan me dus wel voorstellen dat rokers alleen rustig worden van een sigaret.

Ah oké. Ja ik heb nooit voor vast gerookt dus daar kan ik ook niet over meepraten, haha.

Begon op mijn 16e met roken, heb toen ik 19 of 20 was “laser therapie” gehad, en was er toen voor een half jaar vanaf. Maar ben toen uiteindelijk weer begonnen (ja stom iknow), toen uit mezelf weer een hele tijd gestopt en nu heb ik alweer 2 a 3 pakjes gekocht laatste tijd.
Stoppen met roken is gewoon heel moeilijk, hoe graag je het ook wilt…

En ik ga er niet aan meedoen trouwens :")

Hehehehe, ik ben nu bijna twee weken gestopt.