Stoppen

Ik heb verzorgpony K. nu een maandje. Nu kwam ik er achter dat de eigenaar vervelende dingen achter mijn rug zegt. Ik heb ook niet echt een klik met K, mag niet rijden, niet wandelen en ben altijd alleen op stal. Ik heb sinds een week verzorgpony L. Daar mag ik alles mee, net mn eigen pony. Nu wil ik eigenlijk stoppen met K, maar zij is altijd op het werk als ik er ben (donderdag). Vind het lullig om een berichtje te sturen, maar ik kan het niet in real life zeggen. Wat moet ik doen en wat moet ik dan zeggen?

ik zou gewoon een keer langs gaan op een andere dag en dan kort uitleggen waarom je ermee stopt. zij/hij zal dat vast ook wel begrijpen! succees iniedergeval

Zij is er alleen op zaterdag en de rest van de dagen is ze aan het werk :slightly_smiling_face: daarom heeft ze verzorgers nodig, er zijn er 4

Dan ga je op zaterdag langs en kan je niet dan stuur je een berichtje met ‘‘Hoi naam, ik heb besloten om te stoppen met het verzorgen van jullie pony. Ik heb namelijk ook een andere verzorgpony en anders wordt het te druk. Mvg naam.’’

De verzorgpony staat op stal en jullie mogen er alle 4 niet mee lopen?
Verder zou ik idd op zaterdag langs gaan en als dat niet kan, dan zou ik bellen dat je er mee wilt stoppen.