stoppen of niet ?

nou ik ben dus zegmaar nu n jaar met n jongen bezig al en heb ook even iets met m gehad. en hij heeft ook vaker n meisje voor me gedumpt maar dan werd t toch weer niks. en nu heeftie weer n vriendin maar hij blijft met me flirten en begint me geloof ik weer opnieuw leuk te vinden. maar wat moet ik doen, hem met zn nieuwe vriendin met rust laten en proberen over m heen te komen of verder gaan en zorgen dat ie uiteindelijk weer z’n vriendin voor me dumpt ?
alvast bedankt voor t lezen :relieved:

Hij klinkt als een player…

Ik zou niet wachten en niet doorgaan, maar hem gewoon proberen te vergeten. Er komt wel een jongen die jou alleen leuk vind en niet telkens een ander meisje moet.

nee, niet mee verder gaan.
een jongen die jou dumpt voor een ander meisje en daarna weer terug komt omdat het daar niet zo mee liep is jou niet waard, vind ik.

stoppen. hij klinkt als een player, en da’s niet positief :pensive:

Neee, hij klinkt inderdaad als een player… Je gunt hoop ik zijn vriendin van nu niet hetzelfde als wat jou is overkomen. je moet hem gewoon vergeten, en andere jongens ontmoeten.

Klinkt niet goed! Vergeet hem.

Ik zou ook niks met hem beginnen, beetje vreemd

Ik zou niets met hem beginnen, en als je doorgaat, dan is dat ook nogal stokerig… En geef toe, als jij wat met hem hebt en een ander meisje gaat tussen jullie lopen stoken, dat vind jij dan toch ook niet leuk?