Stoppen of doorgaan?

Vorig jaar zat ik bij een jongen in de klas, ik had wel een beetje een crush op hem, maar had nooit gedacht dat daar verder iets uit zou komen. De laatste weken voor de vakantie gingen we steeds meer smsen en praten op msn. Op een zaterdagavond waren een paar vrienden van mij bij mij thuis omdat we naar een feest gingen, toen kwam hij ook langs, hij ging niet mee naar dat feest maar kwam gewoon een beetje met ons mee bier drinken. De hele tijd zocht hij oogcontact met me en ik lachte dan terug maar verder niks. Die dinsdag daarna hadden we allebei een verjaardag, en aangezien hij 2 straten verderop woont bood ik aan of hij met mij mee wilde rijden in de auto, daar zei hij natuurlijk geen nee tegen haha. Nou eenmaal op die verjaardag was het heel gezellig en op een gegeven moment hebben we heel lang staan praten en toen hebben we gekust, ik voelde echt vlindertjes in mn buik. Maar toen ik tegen mijn vriendinnen aan het vertellen was wat er gebeurd was, stootte een vriendin mij aan en gebaarde dat ik achter me moest kijken, en daar stond hij, met een ander meisje te kussen! Ik voelde me ff kut, maar heb me niet laten weerhouden een leuke avond te hebben. Maar toen moesten we nog terug naar huis, en hij reed met mij mee. Ik stuurde hem: was ’t leuk met dat meisje? En toen stuurde hij terug: Nee. Heb het afgekapt. Vond het kut tegenover jou en wou het niet verneuken met jou. Nouja ik nam toen maar aan dat hij dat meende dus toen hadden we nog n beetje gesmst. De volgende dag wilde hij afspreken, zijn training ging niet door en hij had verder niks te doen. Toen ben ik naar zijn huis gegaan en gingen we film kijken en hebben we weer gekust. Daarna hadden we nog een keer afgesproken en daarna ging ik 2 weken op vakantie. Ik had gedacht dat als ik terug kwam van vakantie hij mij wel vergeten zou zijn en dat ik verder niets meer van hem zou horen, dat had ik dan verder nog niet erg gevonden, zo super leuk vond ik hem nog niet. Maar toen ik terug was van vakantie begon hij weer te smsen enzo, toen hebben we weer afgesproken. Daarna vroeg hij me mee naar de film en het was echt super gezellig! Afgelopen zondag hadden we weer afgesproken en het was weer supergezellig, we hebben hele lange gesprekken gehad en op een gegeven moment kregen we het over relaties. Het kwam er op neer dat hij zijn vrienden niet over mij heeft verteld omdat hij ‘gezeik’ wil voorkomen, daar kan ik opzich nog wel een beetje bij inkomen. Maar hij wil dus geen vaste relatie en dat vind ik heel erg jammer, hij doet zoveel leuke dingentjes waarbij blijkt dat hij me leuk vind en ik vind hem ook gewoon heel erg leuk. Maar aan de andere kant, als we afgesproken hebben, hoor ik de dag erna helemaal niks van hem en ’s avonds gaat hij me smsen, en als hij weggaat of ik wegga bij hem, wil hij zo snel mogelijk weg en geeft ie maar een heel vluchtig kusje enzo. Ik heb ook het gevoel dat hij bang is voor mijn ouders, hij heeft ze nu misschien 2 keer gezien en hij zorgt er iedere keer voor dat hij mn ouders niet hoef te zien als ze thuiskomen zegmaar.

Dus kort samengevat, hij is heel lief en ik merk echt dat hij me leuk vind. Maar aan de andere kant wil hij geen vaste relatie en gedraagt hij zich soms heel raar.
Wat zouden jullie doen, stoppen of doorgaan?

Woohoow, wat een lap tekst :open_mouth: Zal maar eens beginnen :slightly_smiling_face:
Edit: ik zou ermee kappen. Want het is toch niet erg als hij een vriendin heeft? En dat over hij geen gezieik wilt met zijn vrienden vind ik ook maar een flauw excuus.

^ hahaha jaaa.

Ik heb het gevoel dat ik wsl deze tekst als eens heb gelezen …

‘hij stond te zoenen met een ander’ dan is het voor mij al gebeurd?
Ik zou stoppen, want straks pakt die weer een meisje op de mond. :slightly_smiling_face:

Haha ja inderdaad veel tekst.
Maar ik vind hem zo leuk en eigenlijk wil ik hem niet laten gaan,
aan de andere kant, wat jullie zeggen is helemaal waar.
maar hoe kan ik dat het beste tegen hem zeggen?

Als ik jou was, had ik hem allang gedumpt. Misschien wilt hij geen vaste relatie omdat ie elke dag met een ander meisje loopt te zoenen.

Hij wil geen relatie en z’n vrienden mogen niks weten ( nee, dat is niet normaal.) Stoppen dus…

Stoppen.

ik ga niet die hele lap tekst lezen.
Maar twijfel = stoppen.
Denk dat je wat kan met dat antwoord (:

toen hij stond te zoenen met dat andere meisje was het voor mij al klaar geweest.
en z’n vrienden mogen het niet weten want hij wil geen gezeik ?
al is ie nog zo lief, ik zou stoppen als ik jou was.