Heee meiden!
Ik zit een beetje met iets…
Toen ik 15 werd heb ik me direct ingeschreven voor de ochtendkrant… (7u alle kranten in de brievenbus)
Ik heb het veeeelste makkelijk ingeschat, ofja dat 5u opstaan lukt me wel enalles. niet dus.
Ik heb een hele tijd elke dag last gehad van hoofdpijn, futloos, moe nergens zin in,ziekig… Sinds een halve maand is dat over en net toen werd ik gebeld als ik de krant wou doen. Ik zei ja. En nu doe ik een week en sinds dag 2 begon alles weer, Hoofdpijn(echt kloppend), hele dag weer misselijk en futloos.
Mn vriend en vriendinnen merkten het al wel aan mij, minder plezierig etc.
Ik ben ook wel zo iemand die haar slaap echt nodig heeft… maarja.
Ik wil dit dus gewoon niet de hele vakantie en verder me zo voelen, vooral niet a.s school jaar examenjaar.
Ik voel me er echt niet fijn bij, ik wil graag stoppen, maar voel me dan weer zo opgever terwijl ik wel naar mijn lichaam wil luisteren.
geen idee waarom ik het hier neerzet… maar ik hoopte op wat tips ? zou ik stoppen of stel ik me erg aan?
(ohja als ik stop, moet ik waarschijnlijk nog ongeveer 4 weken door totdat ze een nieuwe bezorger hebben)
En dan nog een vraagje voor de bezorgers hier… Hoeveel verdienen jullie? ik heb ook het gevoel als ik zo google naar andere topics dat ik best weinig verdien? 115,-