stoppen of doorgaan?

Heee meiden!

Ik zit een beetje met iets…
Toen ik 15 werd heb ik me direct ingeschreven voor de ochtendkrant… (7u alle kranten in de brievenbus)
Ik heb het veeeelste makkelijk ingeschat, ofja dat 5u opstaan lukt me wel enalles. niet dus.
Ik heb een hele tijd elke dag last gehad van hoofdpijn, futloos, moe nergens zin in,ziekig… Sinds een halve maand is dat over en net toen werd ik gebeld als ik de krant wou doen. Ik zei ja. En nu doe ik een week en sinds dag 2 begon alles weer, Hoofdpijn(echt kloppend), hele dag weer misselijk en futloos.
Mn vriend en vriendinnen merkten het al wel aan mij, minder plezierig etc.
Ik ben ook wel zo iemand die haar slaap echt nodig heeft… maarja.
Ik wil dit dus gewoon niet de hele vakantie en verder me zo voelen, vooral niet a.s school jaar examenjaar.

Ik voel me er echt niet fijn bij, ik wil graag stoppen, maar voel me dan weer zo opgever terwijl ik wel naar mijn lichaam wil luisteren.
geen idee waarom ik het hier neerzet… maar ik hoopte op wat tips ? zou ik stoppen of stel ik me erg aan?
(ohja als ik stop, moet ik waarschijnlijk nog ongeveer 4 weken door totdat ze een nieuwe bezorger hebben)
En dan nog een vraagje voor de bezorgers hier… Hoeveel verdienen jullie? ik heb ook het gevoel als ik zo google naar andere topics dat ik best weinig verdien? 115,-

Gewoon stoppen en anders ziekmelden, gezien je er letterlijk ziek van wordt.

Dat is ook een van de dingen… Ziekmelden kan niet… Je moet eiggenlijk altijd je eigen vervanger zoeken…

Maar bedankt voor je reactie!

Ga je wel op tijd naar bed dan als je om 5 uur weer op moet? Want als je nog wel op je oude tijden naar bed gaat, dan kan ik me wel voorstellen dat dat flink wennen is!

Verder, als het echt niet over gaat. Dan zou ik ook gewoon stoppen. Je eigen gezondheid (en geluk) gaan voor!

Je gezondheid gaat voor dus gewoon stoppen en een ander baantje zoeken. Op jouw leeftijd vind je nog wel gemakkelijk wat anders. En over het ziekmelden, kun je niet in gesprek met je baas gaan en zeggen dat je het gewoon echt niet ‘aankunt’? Beetje overdrijven erbij :wink:

Mijn lichaam werkt het best op gewoon 8uur slaap… Maar dat zou dus betekenen dat ik om 9uur moet slápen… Dat lukt mij gewoon echt niet… En dan zit je ook weer met… Vrienden, vriend, verdere dingen… In vakantie kan dat dan evt. Wel overdag maar hun werken ook wel en met school zou ik er dus eigg geen tijd meer voor hebben…
Nu ik dit zelf zo typ… Ik had vooraf beter mieten nadenken

Haha ja dag ik zou gewoon opbellen en het uitleggen en ziekmelden, klaar hoor

Ik zou stoppen, dit is overduidelijk niet geschikt voor jou.

Lekker mee stoppen, dit doet je meer kwaad dan goed. Je hebt het geprobeerd en dat is al super opzich.

Wat je verdiend ligt aan hoe lang je route is of hoe zwaar je post is. Hoe laat ga je naar bed? Want als je pas om 12 in bed ligt vind ik het niet gek dat je zo moe bent.
Stel je ligt om 10 al in bed dan begrijp ik dat het zwaar voor je is.

Stoppen.

Ik zou gewoon eerder naar bed gaan?
Ik heb 10 weken stage gelopen waarbij ik elke dag om 5.15 op moest, en dan dus de hele dag stage, nou dan lag ik echt wel voor 9 uur in bed, heb ook veel slaap nodig.

Ik ga om half 10 al naar bed, en probeer dan om 10u ook al in slaap gevallen te zijn.
heb ook al 9u geprobeerd, maar dat werkte niet, bleef alleen maar langer wakker liggen.

Bedankt voor alle reacties… Ik ga het nog een week doen om te kijken als het misschien nog went… Maar ik wil verder mijn vriend(en) ook wel blijven zien in een goed humeur… en niet elke keer willen afzeggen omdat ik me niet goed voel…