Stoppen of doorgaan

Hallo!

Ik ben vandaag begonnen met een blog hier op girlscene en nu is mijn vraag aan jullie zou ik stoppen of doorgaan?
Hier is de link naar mijn blog: http://www.girlscene.nl/profiel/609389/blog/3065

Alvast bedankt voor jullie reactie!!

Ik heb het niet gelezen, want hoe goed het is doet er niet toe. Als je er lol in hebt moet je sowieso doorgaan!

Daar heb je helemaal gelijk in! Maar ik zou het wel leuk vinden als de lezers het ook een beetje interessant of leuk vinden om te lezen zodat ik het niet voor niks schrijf :wink: En daarom ben ik benieuwd naar jullie meningen en/of tips!

Hoi,

ik wil je niet afkraken, maar als je na 1 blogpost al gaat twijfelen aan jezelf zegt dat niet veel goeds. Ik ben zelf nu een tijdje aan het bloggen. Ik heb een paar tips:

• Leer schrijven. Zorg dat je bijvoorbeeld iedere dag 1 artikel schrijft (doe ik!) en zorg dat het op een vast tijdstip online komt. Als je het drukt hebt moet je voorruit werken
  • Inspiratie? Schrijf het op! Echt, als je iets tegen komt in het dagelijks leven, of je aan het shoppen bent: gebruik het!
    -Wees trots op alles wat je schrijft! Dit is uiterst belangrijk want JIJ moet er achter staan.

Succes!
PS: ik ga geen reclame maken maar woensdag 13 maart vanaf 6.00 in de ochtend staat er een artikel van mij online over ‘motivatie’. Misschien kun je dat artikel eens goed doorlezen en kijken of je het écht wilt bereiken

Ik vind het niks. Het wordt verteld net zoals de verhalen uit de middeleeuwen. Dit haalt bij mij alle spanning weg en dat vind ik jammer. Jouw verhaal zou makkelijk bij het “vindt hij me leuk” topic kunnen, want op zo’n manier is het geschreven.

Sorry, maar ik heb echt betere verhalen gelezen (die van pivoine en typemachine bijvoorbeeld)

Ik vind het goed dat passievrucht dit zegt! Klinkt heel lullig :cold_sweat: maar zo bedoel ik het niet. Ik bedoel, al die bekende schrijvers, zij krijgen ook vaak kritiek. Maar ook veel complimenten. En daar doe jij het voor. Maar wat passievrucht zegt: blijf spannend. Geef een spannendere titel. Ook zou ik heel breed gaan schrijven, dat ben ik aan het proberen althans. Ik ga bijvoorbeeld Pivoine (!!! :upside_down_face: ) interviewen. Ga mensen opzoeken. Gebruik het meid! En als je denkt: jeetje moet dit allemaal? Doe het dan niet.

Als jij het leuk vindt, waarom zou je dan stoppen.

Twijfel je echt of is dit gewoon jouw manier van reclame maken voor je blog? Gewoon doorgaan als je het leuk vind, lijkt me logisch.

@Geisterfahrer Wat een geniale opmerking over die reclame, haha :bowing_man:

Als je het zelf leuk vind, gewoon mee doorgaan!
Ik heb zelf geen blog ofzo maar vind het zelf heel leuk om verhalen te schrijven!
Maar hier heb ik een paar tips:

Heb zelfvertrouwen!!!
Kijk als je bijv. is een x wandeld wat je ziet, misschien iets leuks voor je blog.
Als je ergens heel erg van houd ( ik dan bijv van fotobewerken ) gebruik dat in je blog en kijk wat mensen daar van vinden! Dan zie je gelijk of dat je blog leuker maakt of minder leuk! )

Groetjes!!!

Slotje, kan in dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-algemene-039vragen-en-tips-voor-blogs039-topic-122175.0.html