Stoppen met stijlen voor een maand :)

De afgelopen tijd merkte ik steeds meer dat mijn haar achteruit ging door het stijlen(dit deed ik namelijk elke dag). En omdat ik eigenlijk echt lang(en gezond) haar wil hebben heb ik besloten om te stoppen met stijlen, in ieder geval voor een maand. Ik heb het nu niet meer gestijld sinds maandag.

Omdat ik mijn haar echt heel lelijk vind, draag ik nu altijd een doek/haarband in mijn haar en die vlecht ik strak mee, hierdoor lijkt het eigenlijk of ik nog steeds stijl haar heb haha.

Maar ik vroeg me af of er nog meer mensen waren die een maand zouden willen stoppen met stijlen ! Meld je dan hier =D

De deelnemers tot nu toe:
nadine0204 vanaf 25-11-11 tot 25-12-11
IKWILGEENNAAM vanaf 25-11-11 tot 25-12-11
xfabiennee vanaf 24-11-11 tot 24-12-11
ClassicYasmin vanaf 26-11-11 tot 26-12-11
ladyprincess vanaf 26-11-11 tot 26-12-11
Appeltjesvla vanaf 26-11-11 tot 26-12-11
FluffyPet vanaf 26-11-11 tot 26-12-11
ikhouvanpink vanaf 26-11-11 tot 26-12-11
xMMKE vanaf 27-11-11 tot 27-12-11
LEONEx vanaf 27-11-11 tot 27-12-11
monkeytown vanaf 28-11-11 tot 28-12-11
staylucky vanaf 28-11-11 tot 28-12-11
KoalaMuffin vanaf 28-11-11 tot 28-12-11
Titanium vanaf 27-11-11 tot 27-12-11
DarkShines vanaf 28-11-11 tot 28-12-11
LeopardLips vanaf 28-11-11 tot 28-12-11
bassdownlow vanaf 01-12-11 tot 31-12-11

Als je mee wil doen post dan hoelang je al bezig bent en voor hoe lang je het wil volhouden!
xx

OMGG, je zou t maar kunnen… ik kan nog geen week zonderr stijlen xd

Ik stijl nooit, juist omdat het zo slecht is voor je haar. Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat het je lukt! Misschien kan je ondertussen ook je haar verzorgen met conditioners of maskertjes?
Ik kan me echter niet indenken dat jouw haar zo lelijk is dat je het niet gewoon los kan dragen als je het niet stijlt. :slightly_smiling_face:

Ik kan echt niet zonder mn stijltang ik doe het ook elke dag. Maar ter compensatie spray ik er eerst van dat speciale stijlmiddel in ter bescherming van je haar en ik doe 1x in de week een haarmaskertje in en dat werkt echt goed. Vooral het maskertje, als ik dat in heb gehad voelt mn haar echt zoooo zacht!

mijn haar lijkt op dat van hagrid uit harry potter als ik er niks mee doe! hahahah,
dus ik moet het of fohnen of stylen… spuit er wel altijd allemaal beschermingstroep in

Ik stijlde mijn haar eerst élke dag, maar een jaar geleden ben ik er helemaal mee gestopt. Was in het begin echt heel moeilijk :stuck_out_tongue:
Maar nu ziet mijn haar er wel een stuk beter uit, en ik ben eindelijk tevreden met de slag die er in zit! Ik stijl het nog maar heel af en toe (eens per maand oid), als het echt heel lelijk zit.

Ik zal er nog over na denken… :stuck_out_tongue:

Ik had vroeger super lang haar, en ook ik stijlde mijn haar elke dag tot dat het op een gegeven moment een boblijn werd. Ik heb m’n stijltang in de prullenbak gegooid en een jaar met lelijk haar rond gelopen, tot het weer een beetje aangegroeid was. Damn wat heb ik me geschaamd! Dus laat het niet zover komen en stop gewoon met stijlen. Ik stijl mijn haar nu met een krul fohnborstel en het gaat er niet van kapot en het word ook nog eens stijl.

Ik ben het ook aan het afbouwen. Het lukt aardig, ik heb nu zo’n product waar m’n haar vanzelf een beetje mee stijl blijft, maar als er dan nog plukjes tussen zitten die niet stijl zijn dan stijl ik die gewoon even. Het is alsinds minder erg dan al m’n haar stijlen hé :grinning:

jajaja :grin: ik ben nu ook gestopt, nu laat ik het mooi krullen, en het zit best leuuk ;p

eerst deed ik ook super veel aan stijlen, nu laat ik het gewoon opdragen met een serum erin of föhn ik het, stuk beter voor je haar:) merk wel dat me haar erop vooruit is gegaan :slightly_smiling_face:

Ik doe mee! Vroeger stijlde ik het ook elke dag maar dat doe ik niet meer. Het is nu veel gezonder maar ik pak toch weer de stijltang als mijn krullen niet zitten :stuck_out_tongue:

Ik wil graag meedoen… Maar dat houd ik écht niet vol…
Ik stijl ook iedere dag!

ik stijl alleen mijn pony en voor een feestje stijl ik het helemaal vaak! succes!! mij gaat dat niet lukken, ben best een perfectionist qua mijn haar ;p

@Leires: Ja ik gebruikte sowieso al altijd conditioners en maskertjes, maar ik heb net gister nog een care&repair masker van Andrelon gekocht, dus die ga ik er ook bij gebruiken :slightly_smiling_face:
Verder vind ik krullend haar gewoon niet mooi, dus in een vlecht ziet niemand het en voel ik me ook minder onzeker erover.
@ipromiseyou Hahahaha ik moest echt hardop lachen om jouw reactie! Hagrid haha, niet lullig tegenover jou hoor! :slightly_smiling_face:

Ik heb het ook eens geprobeerd, dan deed ik maar krullen en dan stondt het ook best mooi aangezien ik lang haar heb. En dan niet krullen met een krultang maar na het douchen een vlecht indoen en er dan mee slapen en de volgende ochtend eruit halen en flink haarspray erin spuiten!

Noooo way dat ik dat ooit zou kunnen haha. Ik kan niet zonder mijn stijltang. Maar ik heb ook clip-ins waar ik niet zonder kan, dus stijltang is zo ongeveer een vereiste.

Kben ook aan het afkicken! al 2 weken :stuck_out_tongue:

Ik ben een jaar lang, of net iets korter, wezen stijlen. Iedere week 3-4 keer. En iederedag beetje bijwerken. Me haar was tot onder me bh bandje, en toen ik me haar na dat jaar liet knippen, was het boven me schouders. Beetje bij beetje afgebrokkeld, en allemaal lelijke scheve plukken.
Sinds die tijd (anderhalf jaar geleden) ongeveer 4x nog gedaan. Gelijk afgeleerd haha

Ik ben blij dat ik zonder stijltang leven kan. :slightly_smiling_face:
En voor jullie veel succes, ik hoop dat het lukt!