STOPPEN MET NAGELBIJTEN TIPS VOOR KIDZZZ

Ik beet al sinds ik 6 en half ben. Ik beloofde mijn ouders altijd dat ik niet meer zou bijten, maar dat werd een zooitje! Tot ik 11 jaar werd en ik echt met mijn vriendinnen iets wil doen en ik wilde me nooit meer SCHAMEN! Dus ik ben nu pas anderhalve week verder en ik vijl mijn nagels elke dag wat het gaat net als je haar: als je die korte puntjes onder je haar weg laat knippen, groeit het sneller!! Dus ik zocht op heel google van alles op om er vanaf te komen en het is al HEEL goed gelukt!! Dus ik liet mijn nagels aan mijn ouders zien en nu heb ik een IPAD!!! Ze zijn zooo trots dat ik het heb afgeleerd! Hier zijn mijn kindvriendelijke tips:

Goed dat je gestopt bent! :slight_smile:

Tip 1: nooit van dat vieze spul of nepnagels op doen geloof me voor een kindis dat echt nietfijn!!!
Tip 2: gewoon nagellak of LEUKE stickers op je nagels doen, want dan vind je het zonde om ze weg te bijten
Tip 3: ALTIJD ZOLANG JE BIJT EEN NAGELSCHAAR EN EEN VIJL BIJ JE HOUDEN!!! ( ik heb zelf een nagelschaartje en vijl sleutelhager :stuck_out_tongue:

Ik zit juist helemaal niet aan mijn nagels, anders vijl ik ze alsnog kort.

Ik ben van de ene op de andere dag gestopt, heel apart!

Haha leuke titel!

Ik zou als ik jou was deze tips in het soort van algemene nagelbijt-topic plaatsen, ik denk dat je daar mensen vast mee helpt :slightly_smiling_face: