Stoppen met foundation voor de zomer !!

wie doet dat ook?
ik wel. maar heb er dit jaar meer moeite mee. ik ben nu al over gegaan op foundation naar getinte dagcreme en bouw t dus af. maar ik heb ook een coverstick voor wallen en imperfecties . iemand nog tips??

Dat wilde ik ook gaan doen! Ik gebruik best veel foundation & dan nog poeder. Maar laatst had ik te weinig tijd, en ben ik zonder foundation en poeder naar school gegaan, maar niemand zag verschil. Dus ik denk altijd daar maar aan… :’)

haha ik gebruikte ook best veel foundation. en moet wel zeggen naar mate ik inderdaad meer gebruikte ghoe slechter mn huid er aan toe was. dusja heb nu nog een paar puistjes. maar t is best vervelend om meteen zonder te gaan. daarom doe ik getinte dagcreme. zodat ze weggaan en daarna blijkbaar niks. t voelt wel raar maarja ;p

ik draag sowieso alleen foundation onder m’n ogen en op mijn neus… ik heb heel dunne foundation, die smeert goed uit dus die zie je ook niet zitten en loopt niet uit.

Ik voel me altijd ook heel ‘kaal’ zonder foundation. Maar als toch niemand het ziet, kost het alleen maar geld, is het slecht voor je huid & wordt je niet eens bruin. Zelf zie ik wel duidelijk verschil, maar ik doe alleen nog maar met feestjes make-up op, denk ik.

haha de meeste mensen zeggen het heel makkelijk maar als je foundation gebruikt en je wilt stoppen is het tog anders. t is moeilijk. mensen die niet echt foundation gebruiken begrijpen dat waarschijnlijk ook niet :’)

ik gebruik vaak foundation gemengd met creme… ik wil ook wel proberen om zonder foundation de zomer door te komen C=

ik ben er net mee gestopt eigenlijk!
mijn vriendje is kleurenblind en hij ziet meisjes met foundation als meisjes met een, voor hem, groen gezicht… dusja, ik wou graag mooi zijn in zijn ogen en eigenlijk ziet voor de rest niemand of ik het wel of niet draag!
misschien moet je van die foundation van de hema kopen ‘light to medium coverage’ die zie je bijna niet maar je voelt je niet zo onzeker omdat je niks op hebt?

Ik ben er ook mee gestopt, een paar dagen geleden.
Had er ook redelijk wat moeite mee, maar me zo’n foundationkop wordt ik echt niet bruin. Dus heb ipv foundation licht poeder aangebracht, en als ik ging zonnen het eraf gehaald. En nu mis ik mn foundation amper! :slightly_smiling_face:

Ik ben vorig jaar lente ook gestopt voor/door het zonnetje en ik ben er ook niet meer mee begonnen. Ik vind het nu echt veel gemakkelijker zonder foundation/poeder/concealer als ik een kleine imperfectie heb werk ik hem wel weg, maar het lijkt nu ook alsof mijn huid veelminder last heeft van imperfectie’s en onzuiverheden.

jeuj ik gebruik pure mineral powder:)

ik vind het best moeilijk omdat je meteen zo duidelijk al je imperfecties ziet zitten… ik heb ook ngo is een een vette huid, dus dat zie je zo makkelijk en duidelijk! Echt heel vervelend. ;(

ik vind zonder mascara de deur uit geen probleem maar mn huid is zo onzuiver… ik schaam me er nogal voor. ;(

Gewoon stoppen. Je raakt er aan gewend dat je geen foundation op hebt, en je wordt er ook veeeeeel mooier van. Het klinkt als een mega grote stap, maar dat is echt niet zo.

Ik draag geen foundation haha.
Maar iedereen die het gaat proberen het lukt jullie wel :slightly_smiling_face:

Ik heb van die rode vlekken op mijn gezicht (vooral op mijn kaak zo’n rode streep) die er ook ‘s zomers zit :’) dus ik stop er niet mee.
Alleen op vakantie draag ik geen foundation.

Ik gebruik bijna nooit foundation. Mijn gezicht is niet perfect, ik heb ook wel eens puistjes/bultjes/vlekken. Maar iedereen heeft dat, dus ik schaam me daar niet voor. En m’n vriendje vind het ook een pluspunt dat ik weinig make up gebruik, en hij 's morgens nooit lang op me hoeft te wachten :slightly_smiling_face:

Ik ben ook al aan het minderen met foundation.
Ik draag alleen nog een beetje poeder op mijn neus want mijn neus glimt zoooo erg, dat is echt heel lelijk als ik daar niks op doe.

Ik blijf gewoon evenveel gebruiken, maar zodra ik bruiner word in de zomer doe ik alleen nog poeder tegen het glimmen. (Nu gebruik ik gewoon nog foundation en poeder.)

Ik gebruikte alleen concealer maar daar ben ik nu ook mee gestopt.

ik stop ben ook gestopt,
ik heb veel kleur verschil in me gezicht, gebruik iets concealer, en poeder (om te matteren) en om niet te erg verschil te zien iets bronzer