Een halfjaar geleden ben ik ook gestopt met de pil. Het bevalt me heel erg! Heb achteraf zelfs spijt dat ik niet eerder gestopt ben. Zat al maanden niet goed in mijn vel, geen controle over mijn emoties en had neerslachtige gedachten. Ik dacht eerst dat het gewoon aan mezelf/aan mijn relatie lag, toen ging ik op internet lezen dat het ook aan de pil kon liggen. De eerste weken was mijn lichaam/hormonen een beetje in de war… maar ik voelde al snel dat ik veel makkelijker weer om stomme dingen kon lachen en dat ik niet meer om alles huilde, maar alleen als ik me echt kut voelde. Ik was dus niet echt emotieloos zoals jou dus daar kan ik niet echt over meepraten haha, had juist overload aan (slechte) emoties haha, ook was ik niet echt aangekomen gelukkig. Zal wel verschillen per pil.
Maar ik kan het dus wel echt aanraden, al werkt iedereen natuurlijk anders. Maar ik voel me in elk geval gewoon weer een stuk meer mezelf, en ben een stuk rustiger in mijn hoofd (ben niet constant bezig met negatieve gedachten). Ook mijn relatie leed heel erg onder hoe ik me voelde door die hormonen, en dat gaat nu ook weer een stuk beter. Dus mij heeft het zeker goed gedaan. 
Liever niet citeren