stoppen met appen?

Hee allemaal,

Vorig jaar heb ik (21) vanwege mijn opleiding 6 maanden stage gelopen in het geweldige china, hier heb ik heel veel nieuwe vrienden gemaakt vanover de hele wereld en ben ik net thuis van een vakantie van 2 weken om iedereen weer te zien.

Nou heb ik tijdens die 2 weken met een vriend van mij een aantal keer seks gehad en we zijn niet meer gestopt met appen sinds die dag dat we elkaar weer hebben gezien. Nu ben ik ondertussen weer terug in nederland en ben ik tot de conclusie gekomen dat ik heb eigenlijk wel heel erg leuk vind, alleen weet ik niet zo goed wat ik moet doen, want hij blijft de komende 2 jaar sowieso nog in china wonen. Moet ik stoppen met appen omdat de afstand te groot is en ik hem dan hopelijk los kan laten, of er voor gaan?

Als hij hetzelfde voelt als jij kunnen jullie samen bespreken wat goed zou zijn. Het is niet eerlijk om zomaar te stoppen met appen zonder geen enkele reden (in zijn ogen) ook zonder dat jullie echt besproken hebben hoe jullie dit kunnen gaan aanpakken. Als het niet goed zou kunnen uitpakken voor jullie zou ik idd stoppen met appen maar dan wel even duidelijk vertellen waarom je dit doet. Succes en sterkte! :sob::muscle:

Afstand zou niet uit moeten maken. Jullie kunnen in vakanties afspreken, en naar mate je elkaar minder irl ziet, maar bv wel videochat, dan zullen die vakanties ook veeel leuker zijn.

Ik zou er met hem over praten.

Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ik zou met met hem blijven appen en gewoon aan kijken hoe het loopt.