Stoppeltjes doorlopende wenkbrouw

Ik heb een doorlopende wenkbrouw waar ik al heel lang in de weer mee ben. Eerst deed ik gewoon harsen. Omdat ik toen een pony had was het niet zo erg dat ik het eventjes moest laten groeien voor ik weer kon harsen, maar nu ik deze uit heb laten groeien is dat helaas niet meer zo makkelijk. Nu epileer ik het, maar vaak heb ik dan alsnog haartjes die te dun of te kort zijn om te epileren, maar die je toch best goed ziet zitten. Weet iemand iets wat ik hiermee kan doen om ook die kleine stoppeltjes weg te krijgen. Het is best stom want ze zijn echt heel donker :confused:

Ontharingscreme?

Bijhouden elke keer! Elke week de tijd voor nemen en anders om de dag. Ligt eraan hoe erg het is #Girlsstruggles :sob::muscle:

Harsen?

Bleken?

Ik zou even doorzetten en de tijd nemen om echt (in het daglicht) alle haartjes te epileren, normaal moet dat altijd lukken (hoe klein of dun ze ook zijn). Anders zou ik het harsen. Veet heeft speciale waxstrips voor het gezicht en die werken heel goed.

Ga voor een goede pincet en goed licht, dat doet bij mij ook wonderen. Ik heb dan wel geen doorlopende wenkbrauw, maar ik heb hele donkere haren dus je ziet alles. En anders zou je het misschien kunnen laseren? Dan blijft het weg zeg maar. Is wel even een investering maar het lijkt mij het in ieder geval waard om even naar te kijken.