Stoppels

Hallo,

Als ik mijn schaamhaar scheer heb ik altijd stoppels… maar ik heb sinds kort een vriendje en ben bang dat als we seks heb hij dr op afknapt ofzo.
Hebben jullie tips?

Je kan je laten waxen. Heb ik laatst ook gedaan. er blijven nog wel een paar haren zitten. Maar veel chiller dan de stoppels van het scheren.
Maar ik zou er ook niet te veel over nadenken. Denk maar zo, zou jij afknappen op zijn schaamhaar of stoppels ofzo.
En daarbij heeft iedereen last van stoppels, dat is nou eenmaal de downside van scheren. Je hebt iig effort gedaan om het weg te halen.
Dus niet te veel over drukmaken!

Dat boeit hem echt helemaaaaaaaaal niks.

Dat jongens moeite hebben met een bos haar dat snap ik ergens wel. Maar stoppels, nee, echt niet. Je bent zenuwachtig en maakt je daarom druk. Echt nog nooit meegemaakt dat een jongen daar iets van vond.

Trouwens, gebaseerd op je eerdere berichten ben je soms 12 en som 16. Praat met hem over je onzekerheden en gevoelens. Als jij/hij dat niet kan zijn jullie nog niet klaar voor seks, dan wordt het ook niet zo fijn als seks hoort te zijn. Good luck with it!

Eerlijk gezegd vind ik dat je nog niet klaar bent voor seks als je daar onzeker over bent.

En als ik je oude berichten zie, was je afgelopen april 12 jaar oud en minder dan twee maanden daarna was je opeens 16? Lijkt me dus sowieso een goed idee om dan nog maar even te wachten met seks. :’)

Ja verschrikkelijk om stoppels te hebben. Hoe durf je om stoppels te hebben tijdens de seks.

Wist je niet dat er een lijst was met ultieme afknappers in alle meiden magazines.

1. stoppels
  2. vreemdgaan
  3. het uitmaken tijdens de seks.

Eigenlijk stond er ook bij dat als meiden boven maat 38 en er niet uitzien als een topmodel, ze het bed niet moeten inkruipen bij wijze van spreken. Maar dat klinkt heel kieskeurig, he?
Ja, jongens zijn ENOOOOORRRMMM oppervlakkig als het erop aankomt. Dan sta je daar in je lingerie, dan wijst hij je terug naar de kledingkast met de woorden ‘Nee, Zwarte lingerie vind ik niet kunnen. Terug!’

Ik kan nog even doorgaan als je wil, hoor.

Zoals hierboven, als je daarover onzeker bent, klinkt het echt niet of je klaar bent voor seks. Als puntje bij paaltje komt (ghehe) dan is er nauwelijks iets wat een echte afknapper is.