stoppels & seks...

oke, ik had dus een vraag, of een stelling…
stel; je hebt je geschoren, maar je kan pas 3/4 dagen later je schaamstreek opnieuw scheren. op de 2e dag willen jij en je vriend graag seks, maar je hebt dus stoppels.
wat nu?
ik twijfel op die momenten of ik dan wel seks met hem zou gaan hebben, vanwege die stoppels.
aan de andere kant denk ik; who cares? hij is mn vriend, hij moet t maar accepteren dat dat haar daaro gewoon groeit, en dat ik dat niet elke dag meteen al goed kan weghalen…

wat vinden jullie hiervan? en wat doen jullie op die momenten?

Wuuut, natuurlijk denk ik “whatever”, 't is niet voor niets m’n vriend.

het is toch je vriend hij moet je nemen zoals je bent…

liever stoppelbos dan dikke bushbush toch? (:

Als ie daarover gaat zeuren dan klopt er iets niet.
Gewoon doen dus.

Waarom kun je niet scheren dan?

mn ex vond het wel sexy als het gewoon iets langere stoppels waren, oftewel heel kort bijgehouden
helemaal kaal lijk je net een klein kindje vind ik, maar dats mijn mening
anyways, als hij de beharing zo belangrijk vind, belangrijker dan jou of de seks, is het best niet de moeite waard.
maar geloof me, hij zal het vast geen ramp vinden !

Ehm, jongens weten ook wel dat daar haar groeit?

@ MrsJackson; omdat als de haartjes zichtbaar worden, het niet betekend dat ze er meteen al weer af kunnen. daar zijn ze vaak nog te kort voor. :’)

@ Limoenade; nee, ik weet niet of hij het belangrijk vind. en daar gaat t me ook niet om. het ging mij er om dat IK dat vervelend vind…

Ik snap je ;p Ik vind het zelf ook onprettig en doe het ook vaak niet, ondanks dat ik zelfs al samenwoon xD Daarom scheer ik me bijna dagelijks.

Ik voel me anders dan gewoon niet sexy haha.

Maar als je dat kan vergeten zou ik het gewoon doen hoor.

Ik denk dat zolang je er verzorgd uitziet en het niet van langer dan een week is of zo, hij er geen aandacht aan zal schenken…

Scheren doet bij mij altijd behoorlijk veel pijn met stoppels.

Zoals je het zegt: who cares?

het kan soms irri zijn maar daar laat je je toch niet door weerhouden! Kom op, het is je vriend.

het kan soms irri zijn maar daar laat je je toch niet door weerhouden! Kom op, het is je vriend.

als ik elke dag zou scheren zou het gaan irriteren, dus dan liever wat stoppeltjes hoor. en inderdaad als dát al niet kan bij je vriend zou ik toch gaab twijfelen over je relatie, hij moet je nemen (haha) zoals je bent!

ik scheer maar 1 keer in de week volgens mij hoor? of misschien 2 keer, weet het niet precies… maar als ik zoiets heb van: nou is het lang genoeg om te scheren, dan scheer ik het pas… anders krijg ik rode bultjes, gaat het bloeden, is het niet eens echt glad, enz…
dus dan liever dat ik haartjes van een milimeter heb, dan een of ander atlasgebergte met bultjes en wondjes en halve stoppels :stuck_out_tongue:
maargoed, je vriend zal er waarschijnlijk niet eens op letten, die is dan al veel te opgewonden! :stuck_out_tongue_winking_eye:

hij gaat je heus niet afkeuren

Oh op die manier, nee dat snap ik inderdaad wel. Ik dacht dat je geen gelegenheid had, dus ik vroeg me af waar je geen beschikking tot een douche had ^^