Stoppels na scheren van mn oksels

Hee! Ik ben een meisje van 14 jaar, en ik scheer sinds mijn 13e mijn oksels. Maar er is een probleempje. Ik krijg mijn oksels nooit helemaal glad. Er blijven ALTIJD nog stoppels zichtbaar :bored: Heeft iemand tips? Ik wil trouwens echt nog niet beginnen aan epileren of harsen en dat soort enge shit, dusss iemand tips? Thx lieve meideeennn xx men :kissing:

Misschien andere scheermesjes proberen? Bij mij werkt de ene ook beter dan de andere. En op zich zijn stoppels ook geen ramp hoor.

heb precies dezelfde struggle! vroeger gebruikte ik een scheermesje maar op 1 of andere manier irriteerde m’n huid altijd. daarom gebruik ik nu een scheerapparaat maar beter is het eigenlijk niet. ik ben erover aan het denken om iets anders te proberen zoals harsen of met een ontharingscrème. misschien kun je zoiets ook eens proberen en kijken wat het beste werkt?

Ik scheer mijn oksels altijd na het douchen met een beetje scheerschuim en een scherp wegwerpmesje, meestal een 4-blaads mesje van Venus. Goede mesjes maken ook veeel verschil. Daarna je mesje goed schoonmaken en vooral ook goed afdrogen en ook droog opbergen. Dan blijft het mesje scherp.

Conditioner gebruiken ipv scheerschuim en vervolgens zo dicht mogelijk op de huid scheren = mijn recept voor gladde oksels. Mijn lichaamshaar groeit na 3 uur wel weer terug als onkruid. Ach ja