stop in relatie

[i]Al zes maanden gaat het goed tussen mij en mijn vriendje,
hij woont een uurtje met de auto rijden van mij vandaan en spreken dan ook niet veel af, maar het ging gewoon goed. Nu zijn er wat situatie’s thuis bij hem wat een grote rol speelt in onze relatie kortom: ik mag geen contact meer met hem. We hebben er alletwee veel moeite mee dus ik had het al opgegeven maar hij niet, alleen wou hij eerst zijn examen halen en dat duurt nog heel lang, ik heb geen zin om daar op te wachten want ik zit eigenlijk aan een jongen vast die ik nooit zie. dus hebben we sinds gisteren een stop gezet in onze relatie want dat leek mij het beste.

nu denken jullie vast, wat moeten wij hiermee? ;d maar heeft iemand ervaringen met een relatiestop? hoe het afliep, of dat het toch uit was gegaan. want ik ben zo bang dat ik spijt ga krijgen, en ik hem dadelijk kwijt raak[/i]

Ik zou het persoonlijk niet kunnen, een time-out in de relatie… Maar dat vind ik dan, als je het niet nu samen kunt oplossen, waarom zou het over een tijdje dan wel opeens gaan? Dan is er wel weer wat anders.

geen relatiestop, maar ik heb wel een keer 2 maanden het contact verbroken met een jongen vanwege ongeveer dezelfde reden.
Dat vond ik al zo lang! Daarna was alles wel weer als vanouds, of zelfs nog beter. Maar…hebben jullie het erover gehad of jullie dan met iemand anders mogen flirten/zoenen ofzo? Want als jullie weer bij elkaar komen en die dingen worden verteld ofzo, lijkt het me toch best moeilijk.
Trouwens een vraagje…waarom kan het wel als hij straks zijn examen gehaald heeft en niet eerder?

Ja, we hebben gewoon afgesproken dat we elkaar vrijheid geven en dat we alles gewoon eerlijk zeggen ook bijv. als hij of ik iemand anders leuk vind. Hij wil het pas na het examen omdat hij zich in die maanden dan beter op school kan richten, en zijn ouders mij een beetje vergeten zijn zodat we “opnieuw” kunnen beginnen. Want het draait eigenlijk om de mening van zijn ouders, en ik hoop echt dat als die maanden voorbij zijn, alles weer hetzelfde word zoals jij al zei :slightly_smiling_face:

upje?

Ik denk eerlijk gezegd dat zijn ouders er weer hetzelfde over denken over een tijdje. Alhoewel ik natuurlijk niet de reden weet

mmm ik had een timeout met mn vriend
(die uiteindelijk maar zo’n 2 dagen duurde) maar we spraken even een paar weken niet af (hij woont in den haag) en daarna ging het weer helemaal goed! maar tot de examens is wel eruggg lang

Als jullie echt voor elkaar bestemd zijn dan komen jullie elkaar later wel weer tegen en dan komt het vast helemaal goed met jullie relatie!

maar het risico bestaat natuurlijk wel dat een van jullie of jullie beiden een ander tegenkomen! Of dat er bij iemand het besef komt dat hij/zij de ander toch niet zo mist en er dus geen toekomst meer in ziet!

ah, het klinkt in iedergeval nog allemaal positief :’)

upppp x