Stop deze trein.. ~verhaal.

Ik zit dromend op een bankje in onze tuin. Ik voel een hand op mijn arm. ‘Stil maar meisje, het komt wel goed.’ Sven gaat naast me zitten. Ik kijk hem aan en barst in tranen uit. ‘Stil maar Naomi! Het komt goed, écht. Huil maar.’ zegt Sven. ‘Ik snap het gewoon niet! Waarom moet het zo zijn?’ Zeg ik, en ik ga tegenover Sven staan, die twijfelt of hij ook op moet staan. ‘Ik snap wat je voelt.’ zegt Sven.
‘Je snapt wat ik voel? Jij hebt anders je ouders nog! Die zijn niet neergestoken voor je ogen!’ Zeg ik heel boos. Sven staat op en loopt naar binnen. ‘Sven! Sorry, ik bedoelde het niet zo!’ Schreeuw ik nog. Soms weet ik echt niet waar ik mee bezig ben. Ik veeg mijn tranen weg en ren naar binnen. Daar zie ik Sven op de bank zitten. Ik ga naast hem zitten, en hij slaat zijn arm om me heen. Ik ga op zijn schouder liggen. Zal hij ooit weten dat ik verliefd op hem ben? Ik ken hem al sinds groep 1, we waren altijd al beste vrienden. Ik durf hem nooit te vertellen wat ik voor hem voel. ‘Blijf je slapen? Ik wil niet alleen zijn vannacht…’ zeg ik. ‘Voor jou doe ik alles.’ antwoord Sven. Daardoor weet ik dat het goed is tussen ons.

Naomi zie ik als:

http://94.100.116.12/1340400001-1340450000/1340435501-1340435600/1340435527_5_Bou_.jpeg

Naam: Naomi Jordison
Leeftijd: 15
Geboren op: 3 juni 1996
Hobby’s: Dansen, zingen, fotograferen.
Beste vriend: Sven.
Verleden: Toen er bij naomi thuis werd aangeklopt deed Naomi open, voor de deur stond een enge man met een pistool, Naomi kon zich verstoppen maar haar ouders werden doodgestoken, voor haar neus. Naomi werd verkracht en de man werd opgepakt.

Sven zie ik als:

http://94.100.118.104/1299650001-1299700000/1299673401-1299673500/1299673403_5_0oLq.jpeg

Naam: Sven van Dijk
Leeftijd: 15
Geboorte datum: 14 maart 1996
Hobby’s : Voetbal
Beste vriend; Naomi
Verleden: In groep 1 leerde Sven Naomi kennen, vanaf het begin waren ze beste vrienden.

Ben benieuwd (:

lijkt me een mooi verhaal

ga doooooooooor :grin:

verder ! x

meer! lijkt me een leuk verhaal… (:

‘Waar kan ik slapen?’ Vraagt Sven. ‘Je mag best bij mij in bed, maar als je wil leg ik nog een matras neer.’ antwoord ik.
‘Bij jou in bed vind ik best. Heb je mijn shirt gewassen? Dan trek ik die aan…’
‘Ja Sven, die heb ik inmiddels wel uitgewassen!’ Zeg ik lachend. ‘Er ligt nog wel een pyjama broek van mijn vader, in jou maat.’ ‘Haha, oke. Ik pak hem wel even.’ Zegt Sven.
Ik loop naar de badkamer en begin te huilen. Sven hoeft dit niet te weten. Ik ga op de wc zitten en verberg mijn gezicht in mijn handen. Ik denk terug aan hoe de man zijn mes pakte. ‘Daar zul je voor boeten teef!’ De woorden blijven door mijn hoofd spoken. De woorden die de man zei tegen mijn moeder… Voordat ze dood ging. ‘Naomi?’ Hoor ik Sven schreeuwen. ‘Hier!’ Schreeuw ik. ‘Ik haal even mijn make-up eraf!’ Ik pak snel een doekje, en haal al mijn make-up eraf. Ik kleed me snel om en ga terug naar Sven. ‘Mam, ik blijf vannacht bij Naomi. Ja dat doe ik mam! Welterusten.’ Hoor ik hem zeggen. ‘Ik moest je sterkte wensen van mijn moeder.’ ‘Aah, dat is lief!’ zeg ik. Ik ga in bed liggen, en Sven komt ernaast. Hij drukt me stevig tegen zich aan en geeft een zoen op mijn hoofd. ‘Ik hou van je, welterusten!’ Fluisterd sven. Ik kijk hem aan, en geef hem een zoen op zijn mond. ‘Weetje ik…’ Ik word onderbroken door mijn telefoon die gaat. ‘Met Naomi, met wie spreek ik? Oh hee tante! Ja het gaat hier goed. Nee hoor. Nee ik ben niet alleen. Sven. Ja is goed. Nee maakt niet uit. Nee ik sliep nog niet. Doei tante! Welterusten.’ Zeg ik en ik hang op. ‘Sorry hoor. Dat was mijn tante.’ ‘Haha ik merkte het. Maakt niet uit, maar wat wou je zeggen?’ 'Oh nee, niks laat maar. ’ antwoord ik. ‘Oke.’ Zegt Sven. ‘Welterusten schat.’ zeg ik en ik ga in Sven’s armen liggen. ‘Welterusten.’ fluistert hij.

verderr (:

Weer een leuk stukje! maar ik zag een klein typfoutje:

dit stukje klopt niet helemaal, maar verder was het heel leuk! (:

Verder :’)

Haha klopt! Dat merkte ik gisteravond ookal op, die ‘Oke’ moest er eigenlijk niet staan. Maar ik had niet heel erg veel zin het te veranderen. Ikzal zo een nieuw stukje schrijven! :grinning:

leuk!
inderdaad wat fouten in de grammatica, ook bij de begin post.
maar verder leuk verhaal, ik ga t volgen!

Sorry ! haha.
Ik ben zelf 13, dus soms weet ik nog niet zo goed hoe het allemaal moet qua grammatica! Ik doe mijn best :grinning:

Ik zal ook even de titel uitleggen:
Ik weet niet of iemand het liedje ‘stop this train’ kent van John mayer? Daar slaat het eigenlijk op. Het gaat erover dat het leven te snel gaat, dat alles ons veel te snel voor bij gaat…

Ik vind het een beetje kinderlijk geschreven en onrealistisch, je ouders zijn net neergestoken en er is niemand bij je ofzo, behalve je beste vriend? Waar is de rest van de familie? Dit soort dingen vraag ik me dan af, maar dat kan aan mij liggen.

wat Sparrow zegt, maar ik vind het wel een leuk verhaal (:

het is idd soms wel een beetje onrealistisch. bijv. ook dat hee tante, ja tante, nee tante. Volgens mij zeg je dat niet snel aan de telefoon.;p Verder is het wel een leuk verhaal(:

idd onrealistisch, en bovendien kan ik nu al voorspellen wat de plot van je verhaal wordt :slightly_smiling_face:

Ik word wakker van een fel licht die op mijn gezicht schijnt. Ik word langzaam wakker maar hou mijn ogen dicht. Stiekem hoop ik dat mijn moeder mij wakker komt maken met een ontbijt op bed, zoals ze dat weleens deed als Sven een dag weg ging met zijn ouders. Die gedachte vind ik fijn maar besluit toch mijn ogen te openen. Ik kijk recht in de ogen van Sven die met zijn hand over mijn wang streelt. ‘Goedemorgen schone slaapster!’ Zegt Sven zacht. ‘Goedemorgen… hoe laat is het?’ Vraag ik. ‘Twaalf uur, je hebt erg lang geslapen. En diep.’ Antwoord Sven. Hij geeft een kus op mijn wang en haalt een dienblad van mijn bureau. Hij heeft een ontbijt gemaakt. Sven geeft mij het dienblad en gaat naast mij zitten. Hij slaat zijn arm om me heen en fluistert: ‘Ik ben blij dat je mijn vriendin bent.’ Samen eten we het op. Ik eet niet zoveel. Als we klaar zijn zeg ik: ‘Ik ga me even omkleden.’ Ik stap uit bed en trek mijn t-shirt uit. Ik pak mijn bh en trek deze aan. Sven heeft me wel vaker naakt gezien. Ik kleed me verder om en loop naar Sven toe. Sven pakt me bij mijn heupen vast en gooit mijn lichaam op bed. Hij gaat op me liggen en de kriebels gaan door mijn hele lichaam. Sven begint me te kietelen, en ik lach heel hard. ‘Wat heb je een mooie lach.’ zegt Sven. 'Ik moet je iets vertellen. ’ ‘Wat?’ vraag ik. Sven kijkt serieus en komt met zijn gezicht dichterbij. Dan begint hij me hard te kietelen. Ik probeer hem van me af te krijgen, en dat lukt. Dan ga ik op hem liggen en zorg dat hij niet kan bewegen. ‘Ik ben verliefd op je.’ Zegt Sven, en zijn gezicht word serieus, alsof hij zich schaamt. Ik kijk hem aan en zeg: ‘Ik ook op jou.’ Ik laat Sven los en ga rechtop zitten. Sven komt ook overheid en komt met zijn gezicht dicht bij de mijne. Ik doe mijn ogen dicht en kus hem.

Dat weet je niet, net zoals ik.