Stoomcursus/examencursus volgen

Hallo allemaal!

Ik zit nu in vwo 5 en heb besloten om deze zomer een examencursus/stoomcursus te volgen, omdat ik voor de vakken economie en M&O wel wat extra hulp kan gebruiken. Ik ga deze cursus waarschijnlijk volgen aan de Universiteit van Leiden.

Nu is mijn vraag: heeft er iemand ervaring met zo’n cursus? Zo ja, bij welke instelling, voor welk(e) vak(ken) en heeft het geholpen?

Alvast heel erg bedankt! :slightly_smiling_face:

Ik zit in 6 vwo en bij ons kun je zo’n cursus volgen in de meivakantie. Het schijnt echt goed te zijn maar ik vind het echt belachelijk duur. Alleen rijke mensen kunnen zoiets betalen volgens mij (of ik stel me aan en iedereen kan zo even 250 euro uit z’n mouw schudden).

Ik heb in de voorjaarsvakantie een cursus wiskunde gevolgd.
Het is echt super duur! Maar het is het echt waard.
Ik denk dat zo´n cursus in de zomervakantie niet handig is, want dan vervaagd de kennis toch wel. Ik zou het voor je se week doen of in de kerstvakantie.

Klopt, het is inderdaad belachelijk duur! Mijn ouders en ik moesten ook wel even slikken om de prijzen. Ik mag deze cursus volgen omdat het voor school is en als het ware voor mijn toekomst, maar anders…

Klopt, daar zat ik ook al over na te denken en ik wil hem dan ook in de laatste week van mijn zomervakantie volgen. Maar net voor mijn se week of in de kerstvakantie zijn inderdaad ook goede opties! :slightly_smiling_face: