Stoned of dronken?

dronken/stoned (of aangeschoten/high)
Wat zijn jullie ervaringen ermee en waar gaat jullie voorkeur naar uit? :slightly_smiling_face:

Ikzelf vind stoned prettiger. Als ik goed dronken ben stuntel ik een beetje tegen iedereen en alles aan en zeg ik vaak domme dingen :’) niet te vergeten de dag erna…
Stoned ben ik rustig en giegelachtig. Dingen waar ik vaak niet eens naar omkijk zijn ineens 10x interessanter, voor een of ander reden.

Drink en blow met mate of course.

Geen van beide.

Het zijn 2 totaal verschillende dingen, dit is appels met peren vergelijken.

Uiteraard zijn twee hele verschillende effecten. Maar beide bewustzijndsveranderende middelen waar iedereen zo af en toe in contact mee komt.

Ik drink en blow niet. Heb beide dus nooit ervaren en heb er geen behoefte aan.
Ik vind het bij andere mensen iets prettiger als ze stoned zijn omdat ik bang ben voor dronken mensen omdat ze dan meestal heel agressief worden. Tenminste dat heb ik ervaren bij mijn vader. En mijn vriendje is dronken stront vervelend hahaha

—

Geen van beide

Nouja, niet dat ik over niks nadenk als ik niet stoned ben :’) ben dan gewoon snel afgeleid, beetje hak op de tak.

De meesten dan, maar valt toch niet te ontkennen dat je rond je 18e echt wel eens in contact komt met mensen die het doen. Zo niet, ook prima, maar dit topic was dus eigenlijk gericht op ervaringen delen over dit onderwerp :wink:

Zoals jij het zei klonk het meer als ‘iedereen is weleens stoned en/of dronken geweest’. En dat is dus echt niet zo.

Dit ja :"). Ik las het en had zoiets van whut?? Nog nooit stoned geweest, gaat nooit gebeuren ook.

Het liefste ben ik geen van beiden.
Heb ook al een lange tijd niet meer geblowd, van de laatste paar keren werd ik misselijk.

Ik drink alleen, ik blow al jaren niet meer eigenlijk en ik kan me ook niet voorstellen dat ik stoned lekker zou kunnen dansen ofzo
Ik kan mezelf ook behoorlijk goed in de hand houden met drank dus heb daar geen problemen mee

Ja dat was dus eigenlijk gewoon niet mijn punt :’)

Dat is zo, en appels en peren zijn allebei vruchten haha. Maar ik denk dat je deze vraag beter in het algemene drugs topic had kunnen stellen. :slightly_smiling_face:

Aangeschoten.

en de ene vindt appels lekkerder en de andere peren, hehe.
Nouja daar heb ik ook gekeken, ging voornamelijk over xtc en harddrugs. Dit was gewoon een specifieke vraag die in me opkwam. :slightly_smiling_face:

Liever aangeschoten dan stoned, maar veel liever stoned dan dronken. Ik haat dronken zijn, dat probeer ik sowieso te vermijden haha. Maar het is waar dat het beide compleet andere dingen zijn. Blowen doe ik in een wat rustigere situatie, als we gewoon zitten te chillen op de bank. Alcohol drink ik tijdens uitgaan ed, als we wat actievere dingen doen.

Blowen. Alcohol vind ik leuker maar ugh, de day after is zó ellendig kut.

Stronken zijn was wel grappig, maar het is niet aan te raden om dat elk weekend te doen. Voor mij was het een one-in-an-lifetime-experience