Stoned makende clipjes op youtube

haha weet iemand toevallig hoe je dat noemt? van die clipjes daar moet je heel lang naar kijken en dan zeggen ze dat je daar stoned van word.

beetje rare vraag maar we kunnen er niet op komen en we willen het eventjes naar een vriend sturen en zelf uitproberen want we geloven het niet (:

hahaha alvast dankjee

Hmm van die dingen dat je het effect krijgt alsof je LSD slikt? Geen idee, maar heb er hier een:

http://29.media.tumblr.com/tumblr_l26ojckgSq1qzkpt9o1_500.gif

If you stare at the center for 30 seconds then look away, your vision will be warmed, you will experience the effects of LSD.

uhm ja goeie vraag eigenlijk :open_mouth:

Die was wel leuk trouwens, alhoewel lsd toch andere invloed op me heeft.

^

hahahaaha :laughing:

Wow, dat was grappig.

Ghehe het is echt grappig dat zoiets kan door een afbeelding :’).

haha ik durf daar nooit in te kijken
deed dat paar jaar geleden best veel en toen had ik dus ineens zo’n ding waar zo’n enge kop verscheen haha, daarna heb ik zoiets nooit meer durven kijken :")

Ik zie 't beeld al na een paar seconden intensief naar het midden te kijken haha. Zie wel vaak dingen die er niet zijn, zoals dernet toen ik heel goed keek naar het midden, zag ik dat kleine rondje als een bloemetje met blauwe bladeren.

hypnosion ofzoiets toch?

Geen idee hoe het heet, maar het werkt niet.
Haha, heb dat eens voor de grap met een vriendin geprobeerd en het lukte niet dusja xD

Misschien bedoel je optische illusies? Denk het overigens niet, want daar wordt je niet stoned van. :’)

volgens mij word je sowieso niet stoned van zo’n plaatje :slightly_smiling_face:

Hehe dat effect van hierboven, grappig xD
Ik zie ongeveer hetzelfde als ik lang/intensief Guitar Hero heb gespeeld xD

dat effect is echt eng hahah

hahaha ja echt leuk alles gaat helemaal golven.

Ik weet wat je bedoelt, maar was dat geen muziek i.p.v. beelden?

Wow, dat plaatje is echt eng haha

Wow, ik keek naar de muur en toen begon het te golven ofzo :grinning: