Stompkaars als dildo

Mijn vriend en ik zijn al iets meer dan 10 jaar samen. Zoals je vaker hoort word de seks tegen die tijd wat saaier en ga je samen op zoek naar spannende dingen. Mijn vriend vond het pijpen alleen saai worden en vroeg mij om tijdens het pijpen hem anaal te penetreren met mijn dildo. Ik vond dit wel oké en hij kwam al schokkend mega klaar in mijn mond( echt grote klodders zaad) veel meer als normaal. Ik vond dit ook heerlijk al dat warme in mijn mond maar na een maand was gewoon een dildo al niet goed meer en kwam hij met een stompkaars aanzetten die ik tijdens het pijpen bij hem anaal in moest brengen. Maar hij kwam met een steeds groter aanzetten. Waar ik hem nu mee penetreer tijdens het zuigen is een 80/60 stompkaars eerst dacht ik dat past nooit maar hij ging er toch echt in. Als ik hem er na afloop uit haal is zijn gat gewoon mega uitgerekt,. Nu we zo een paar maanden bezig zijn begin ik toch te twijfelen, ik vind het heerlijk die mega porties warme zaad die ik mag slikken maar is dit eigenlijk wel gezonde seks. Ik wil hem zijn genot niet ontnemen maar vraag mij wel stiekem af of het niet ziek is op deze manier.

HAHAHA

wacht, wat…?

Ik vind het wel legitiem eigenlijk.

Nee joh is niet ziek. K zou het een keer met kandelaar en al doen is ook gaaf

Nee joh, niks zieks aan. lekker toch. Ik steek er graag een lampenkap in bij mn vriend. Vindt ie heerlijk.

ja lampenkap ook top

Ik stop altijd een honkbalknuppel er in, dat is beter!

HAHAHAHAHAHAHAHA

krijgen we dan ook foto’s te zien? :tipping_hand_woman: :rainbow_flag: :tipping_hand_man:

http://cdn.meme.li/i/m815w.jpg

Serieus?

http://www.plantcrazy.ca/files/shop/q/157/18031__60988.gif

Misschien is een didgeridoo een aanrader voor de volgende keer? xoxo

Dafuq did I just read?

Misschien de volgende keer de kaars aansteken, ik denk dat hij dat nog geiler vindt.

wow …

Nou serieuze reactie allemaal weer hoor. Dat hij wil dat ik hem moet fisten en dat ik dat wel goor vind hoef ik zeker niet over beginnen hier. zoek wel een ander forum, een serieuze!

hahahahaha

Als hij t lekker vindt en jij niet erg, dan zou ik door gaan. Anders moet je t tegen m zeggen dat je het liever niet wilt?

geil