stomme uitspraken

hahhahahahhaha dat is lullig xD

Ik heb jook in mijn eug , omg.
Klinkers gewisselt.
Het moest zijn:
Ik heb jeuk in mijn oog.

wil iedereen die hierop JA denkt/zegt of blaat rechts gaan staan, zichzelf naar de uitgang brengen om vervolgens te janken in het steegje hierachter!
dank u!

HAHA
ik kan nu nooit meer een topic sirieus nemenxD

Pff… Ga fietsen ofzo pinky :pensive:’’

Ik zou me echt zo verschrikkelijk slim voelen naast zo iemand.

Dat doet me denken aan een klasgenootje.
Die dacht dat er echt niet 150 stoelen bezet werden in de 2de kamer: “ja zitten die er dan als de camera draait om het vol te laten lijken?” ofzoites >_____<

ik zeg heel vaak mijn jeus neukt !!!
Maar dan moet het dus zijn mijn neus jeukt (A)

SNAP JE DE GRAP?

Hahaha, hier precies t zelfde! :stuck_out_tongue:

moet ik dit serieus nemen?
want je mooiste tekening leek anders ook wel heel erg op een ikea stuk
:crazy_face:

Of gewoon haar naam veranderen in: MissikpikIkea’sdingenaf. :’]

Zo hebben wij er ook een
“Iep, een dood konijn! Ik zag zn ruggegraat!”
“Hebben konijnen een ruggengr… ojaaaa!”
XD

HAHAHAHAA :bowing_man:

M’n nichtje op vakantie: Er groeien toch annanasen aan palmbomen? XD

‘Ah nee! Der zit een snoop in z’n kaart!’

Ik toen ik de klitten uit een paard z’n staart probeerde te halen, en er half aan vast bleef zitten.

Amerika, dat ligt toch in europa? :stuck_out_tongue:

en hadden we t met bio over ‘de menstruatiecyclus XD’ zegt een vriend die naast me zit: ‘ik snap er echt niks van, jij dan?’
dus ik zo: eitje :stuck_out_tongue:

lag t ie ook ineens helemaal dubbel
slaat ook nergens op. XD

M’N JEUS NEUKT =P
Heb ik ook al een paar keer gehad, zo beschamend.

Haha vandaag nog van mn vriendin, ze heeft best wel vaak domme uitspraken;

• Ze had mn pen doormidden gebroken en daarbij is er een klein cirkelvormig dingetje losgekomen. Zij pakt hem op en zegt; :astonished: kijk hij is precies in een rondje gebroken! En dat dacht ze serieus echt :stuck_out_tongue:

• Ik en mn andere vriendin zeiden per ongeluk 1 ding tegelijkertijd en mn vriendin; :astonished: Jullie zijn telepatisch! En toen gingen we steeds vaker dingen tegelijkertijd zeggen (per ongeluk) Dus zij dacht meteen dat we haar plaagden (wat na n tijdje ook zo was xD)

aaaah vanmiddag, was zo stom.
blijkbaar was ik op vakantie iets te veel los gegaan met al dat eten daarzo dat ik hier niet meer in me broek paste, dus mijn ma zegt; we gaan bbqen, zeg ik ‘nee dan val ik nog meer aan’, haha ze moest wel lachen maar zelf vond ik het heel dom

hahahahaha daar heb ik niets van meegekregen maar dit klonk zo grappig dat ik serieus 5 minuten niet op kon houden met lachen :laughing: haaa… grappig :’)