Stomme trutjes op school

heejj meisjes <3 ,
op mijn school is er een groep meisjes uit het 4de (allemaal heel lelijk)
en telkens als ik voorbij hun loop roepen ze lady gaga naar me. Maar ik lijk helemaal niet op haar en ik erger mij er echt aan. Veel mensen zeggen dat ik mooi ben en ik heb veel jongens achter me aan dus ik snap niet waarom ze zo tegen mij doen…

Weten jullie misschien wat ik kan doen zodat ze stoppen?

Xjess melissa <3

Gewoon negeren.

Jaloezie denk ik. En ga naar je mentor ofzo?

Poeh, je klinkt lichtelijk arrogant. Waarom noem je ze allemaal heel lelijk? Hoe kan je respect van hen verwachten als je ze dat zelf ook niet geeft?

heb ik al gedaan maar ze blijven het doen ;(

xxx

Wat is er mis met Lady Gaga?
Inderdaad, gewoon negeren.

Ik had respect voor hen tot ze dit begonnen te doen. Hun eige schuld eh ;o

Als je laat merken dat het je geen hol interreseert wat ze allemaal zeggen is de pret voor hun zo voorbij en is stopt waarschijnlijk snel, want voor hun is het niet leuk meer als ze zien dat je je er niets van aantrekt.

Dus nu ze zijn ‘begonnen’ vind je ze opeens lelijk? :grinning_face_with_smiling_eyes:

haha ;p maar hoe kan ik nu respect hebben voor mensen die dit niet voor mij hebben…

Jij lijkt me zelf hier eerder het trutje maar goed, gewoon negeren hé.

Oké. Jij vindt hen lelijk, jezelf knap.
Als je dat allemaal nog zo kan zeggen, heb je dan wel last van ze?

Doe alsof het je niets kan schelen, dan houden ze wel op, of ga naar je mentor, of naar die van hen.

Idd, gewoon negeren. Zo te zien ben je anders perfect gelukkig, waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers op je. En zie “lady Gaga” maar als een compliment. Ze is een van de grootste popsterren van het moment en enorm populair…

misschien ben ik wel een trutje maar ik heb voor iedereen respect en lach altyd,
en ik wil zeker geen ruzie. maarjha iedereen denkt zo over hen, mijn vriendinnen zeggen dat die meisjes van de lagere school al zo vervelend doen

Sorry, maar je klinkt nogal arrogant en het klinkt ook niet of je er problemen mee hebt. En bovendien, wat is ‘Lady Gaga’ nou weer voor een scheldwoord.

je praat wel een beetje alsof je jezelf alles vind.
en idd is het denk ik meer als scheldwoord.
wat stel jij je aan want het klinkt alsof je er niet mee zit

Zeer relevant detail.

negeren

Meisjes uit groep 4? Kan me namelijk niet voorstellen dat ze in de 4e klas zitten :’)
Negeer het gewoon, je kijkt toch al op ze neer. Dan hoort zoiets je ook niet te boeien.

mijn noemden ze me altijd paris hilton…

maargoed, gewoon hun uitlachen! Verder negeren…
xx