stomme, stomme klootzak.

Ik denk dat hij je wel echt leuk vond anders deed hij die moeite niet, maar blijkbaar toch wel gevoelens heeft voor zijn ex

Wat ik in jou geval zal doen: hem doodnegeren. Als hij contact zoekt of je hem tegenkomt. Geen woorden meer aan vuil maken!!

Je bent nu woest, verdrietig, enz maar dat hoeft hij niet te weten toch (denk aan je ego)

STERKTE

http://gifsforum.com/images/gif/misc%20bb/grand/you-mad.gif

^^Rot op met je plaatjes ga een leven zoeken ofzo. Je moet je wel heel erg vervelen jij

;o jij moet je wel heel erg irriteren aan hier plaatjes ofniet :’)

http://gifsforum.com/images/gif/misc%20bb/grand/be0809e0081211b5afe8950bc77e2b88.gif

ik zou het eerst inderdaad maar eens navragen.

Het is natuurlijk nooit leuk om dit te horen, maar als je beste vriendin bevriend is met die ex en ze heeft het van haar…

nouja, het kan ook zijn dat die ex het dus gezegd heeft zodat jij zo zou reageren.

ahah sorry… maar ik zie het telkens en ik word er lichtelijk agressief van. Maar ik ga er maar geen aandacht meer aan schenken

ik snap jou plaatje niet xdd ik snap ze eigenlijk wel vaker niet maar ik wou dus weten of ik de enige was :’) …

ahahahh goed idee

als die nu al zoiets flikt, dan doet die het zo nog een keer. Beter kap je nu met hem…

Datte

Ik zou hem persoonlijk confronteren, als ik in deze situatie zit. Daarna verder de situatie bekijken.

heey meis je bent hem niet waard hoor jij kan beter krijgen iemand die niet met zijn ex zoent

pff… al die jongens zijn echt mongolen…

Wat een lul. Niet meer naar omkijken en proberen te vergeten, als hij er spijt van heeft en je echt leuk vindt, zal hij wel weer contact met je zoeken en z’n excuses aanbieden.
Hij is het waarschijnlijk niet waard om verdrietig te zijn als hij niets meer doet. Zoek iemand anders die jou wel waard is! Waarschijnlijk word jij later oud met de man van je dromen en blijft hij forever alone!
x

Heb ongeveer hetzelfde als jij, heb sinds iets langer dan een maand een vriendje en heb ernstig het gevoel dat hij nog met zijn ex bezig is, terwijl hij iedere keer in mijn gezicht blijft zeggen dat ik de enige voor hem ben en dat hij alleen van mij houdt en verliefd op mij is. Maar toch blijf ik het irritant vinden dat hij achter mijn rug om zo geheimzinnig doet met zijn ex.