stomme, stomme klootzak.

ik had iets met een jongen, en hij had meerdere keren gezegd: Dat hij mij een heel erg leuk meisje vond, hij zei tegen mijn vriendin dat hij wat voor me voelde, hij zei dat hij ervan genoot met me te zoenen, hij zei dat hij me knap vond… en dat hij NIKS meer voelde voor zijn ex, helemaal niks. als ik dat aan hem vroeg antwoordde hij met; 'allang niet meer."
En nou hoor ik dat hij met zijn ex heeft gezoend…
We hebben gedate, veel gezoend, ik had echt het idee dat wij 't leuk hadden samen…

sorry, ik moest het even van me af schrijven.

idd een klootzak. Nogal kut van hem om jou zo aan het lijntje te houden…

-

maar ik dacht écht dat hij me leuk vond, hij deed best wel veel moeite enzo… maar waarom dan oppeens dit?
ik hoop uit de grond van mijn hart, dat hij in haar tong stikt.

Myn vriendje heeft het op een avond uitgemaakt en diezelfde avond nog ff lekker met een ander meisje gebobbeld , Klootzakk. Ik zie hem nog elke dag op school. En hij blijft me maar negeren. Maar als ik jou was zou Ik hem zo hard slaan he !

ASS HOLE!!?
je verdient iemand beters

Heb je het van hem zelf gehoord dat hij met zn ex heeft gezoent ?
Want als je het van een ander hebt gehoord kunnen het altijd roddels zijn…
Maar als hij het heeft gedaan ist’ echt wel een klootzak.

Jezus wat lullig! Dit kan echt niet, jij verdient echt veel beter!

Ik heb het van mijn beste vriendin gehoord, en zij is bevriend met die ex.

Wat een sukkel.

Er zijnj genoeg andere jongens die wel menen wat ze zeggen!
Je verdient VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL beter!!!

<3

en als nou blijkt dat hij het net heeft gedaan :blush: ik bedoel het kunnen roddels zijn en die ex kan het gewoon gezegd hebben omdat ze jaloers op jullie twee is en wil dat jullie uit elkaar gaan

Misschien is die ex jaloers… Wie weet. Maar als hij het heeft gedaan is het echt een grote klootzak ! Maar ik zou het toch eerst aan hem vragen… gewoon vertellen dat je het van je beste vriendin hebt gehoord en die van zijn ex zegmaar.

bel hem op en vraag het aan hem, dan weet je iig dat het geen roddels zijn.

maar als het echt zo is, indd stomme klootzak

En je weet dat het echt waar is? Misschien verzint die ex dat wel om te stoken!

niet oordelen meid! ik kan ook over jou hebben ‘‘gehoord’’ dat je met iemand hebt gezoend -__-

Wat een pielemoos man!
Afkappen. Niet meer naar omkijken dus!

Hahaha you go girl!
Nee je moet niet bij deze vent blijven hangen, als hij excuses aan komt bieden is het oke, maar gewoon niet mee verder gaan vind ik. Daar krijg je alleen maar gezeik van! Heb ik zelf ook eens gehad. Geen pretje, dus sterkte!