stomme opmerkingen jonger vriendje

hallo meiden,
ik heb dus sinds 2,5 week een vriendje,
hij is echt heel lief
alleen is hij 1,5 jaar jonger dan ik.
ik word bijna 17 en hij moet dus nog 16 worden…
en is dus nu nog 15.
nu zijn er dus mensen die daar vervelende opmerkingen over maken.
ik vind dat erg vervelend.
want het grote leeftijdsverschil is de reden waarom ik superlang getwijfeld heb over deze jongen. maar hij is echt superlief en ik vind hem echt leuk.
want hij is ook zeg maar veel volwassener dan ik, hoe die zich gedraagt enzo, ik gedraag me nu niet echt volwassen ofzo haha al zeg ik het zelf.
hij heeft ook al meerdere vriendinnetje gehad, en hij is pas mijn eerste vriendje enzo.
vinden jullie dit raar? een jongere jongen…
en ik vind die opmerkingen dus echt vervelend enzo… daardoor ga ik echt twijfelen.

groetjes

wat maakt het uit wat andere vinden!

ze zijn gewoon jaloers op jou lieve vriendje. ik snap zowieso niet waarom de jongen ouder ‘moet’ zijn voor het plaatje.

Niks van aantrekken. Als jij vindt dat deze jongen bij jou past, zou ik met hem een mooie toekomst opbouwen!

trek je er niets van aan joh!
over 20 jaar hoor je er niemand meer over.
leeftijd is maar een getal.
:grinning:

En anderhalf jaar is helemaal niet zoveel :’)

Ik heb precies t zelfde met mn vriendje
En echt, trek je der niks van aan, zolang je vriendje een schat is maakt t echt niet uit!

nee ik vind dat echt niet raar, het wordt idd vaak raar gevonden, maar als jij hem leuk vindt is dat toch het belangrijkst? Ik heb ook iets gehad met een jongen die 1,5 jaar jonger was en daarna 1 die 2 jaar jonger was en nu 1 van een half jaar jonger. en heb ook nog een crush gehad op iemand van 2 jaar jonger… haha ik geloof dat ik op jongere jongens val (’:

ik vind het ook niet raar, alleen het is wel zo als iemand 20 is en de ander is 10 jaar ouder het toch anders is dan als je zo jong bent.
vooral jongens lopen achter he, meisjes zijn sneller volwassen en vooral op die leeftijd.
maar goed, het gaat erom dat jij gelukkig bent en niet om wat je omgeving er van vind!:slight_smile:

gwn jaloers. Ik ben al 2 jaar samen met mijn overfantastische liefje! Hij is nu nog 18 en ik 20. Maar ik heb het voordeel dat hij hem ouder gedraagt en ik jonger :stuck_out_tongue: trust me trek je niets aan van je omgeving, bij mij waren ze er zooooo tegen en er werd nonstop geklaagd. Nu hebben ze er wel spijt van denk ik…

Het leeftijdsverschil is niet zo groot hoor. Mensen moeten niet zo zeuren! Ze zijn gewoon jaloers. Mijn ex was ook een jaar jonger dan ik (was toen 15 en hij 14) en mensen maakten daar soms ook lullige opmerkingen over. Niets van aantrekken hoe lastig het ook is.

Je moet schijt hebben aan die mensen. Ik had ook een vriend toen was ik 18 en hij net 17, maar hij was zo hot en leuk dus ik dacht nja boeiend… Hiervoor had ik altijd vriendjes van 21-24 ofzo en die gedroegen zich even oud als iemand van 17 :’).

Ik ken genoeg meisjes die 15 zijn en een vriendje hebben van 19.
Waarom zou het dan niet andersom kunnen?
Je moet gewoon schijt hebben aan de mensen die dat zeggen en volg gewoon je hart en luister naar je gevoel! (:

jaaa jullie hebben gelijk…
ik vind het alleen moeilijk als zelfs mijn eigen vriendinnen er stom over doen…
maargoed
de mensen die hem echt kennen vinden hem een helemaal geweldig vriendje voor mij.
en andere die horen dan dat hij 15 is gaan meteen oordelen

Trek je er niets van aan.
Leeftijd maakt toch niet uit? Als jullie gelukkig zijn met zn 2en dan is dat toch het belangrijkste?
Laat ze lekker praten.
Misschien kun je tegen je vriendinnen zeggen dat je het niet leuk vindt en dat je graag wilt dat ze ermee ophouden…
En de rest moet je lekker laten praten, ze zijn het niet waard!

ik vind het niet raar, maar heb liever zelf een ouder vriendje, omdat meeste jongens best kinderachtig zijn ^^ maar het kan zijn dat jou vriendje niet kinderachtig is, als je gelukkig bent, kan niemand zeuren, het is jou beslissing :grinning:

xx
ik hoop dat jullie nog vele jaren bij elkaar blijven x

Boeiend! Jij vind hem leuk, laat ze lekker, ze zijn gewoon jaloers dat jij een vriendje hebt en zij niet.

1.5 jaar is toch helemaal geen groot leeftijdsverschil!
Laat ze maar lekker zeggen … :stuck_out_tongue:
leeftijd is gewoon een getal :slightly_smiling_face:

Woo dit is echt heel toevallig. Ik heb vandaag namelijk een date met een jongen die 1,5 jaar jonger is. Ik ben al 17 en hij net 16. Ik heb er ook superlang overnagedacht maar iedereen weet het nu wel, en die domme opmerkingen zijn amper gezegd. Ze zeggen er soms wel iets over maar de meeste mensen vinden het meer leuk dan raar. en hij zit in hetzelfde jaar als ik! dus haha. niks van aantrekken.

Ik denk, hoe langer je gaat twijfelen,
hoe meer opmerkingen je kan verwachten.
Toen ik tegen m’n vriendinnen zei dat ik m’n huidige vriend leuk vond,
merkte ik ook dat ze dat raar vonden en van anderen kreeg ik kutopmerkingen.
Maar toen ik vol voor hem ging en duidelijk liet blijken dat wij bij elkaar hoorden, vonden ze het opeens wel leuk!
En niemand heeft meer kutopmerkingen durven geven, haha.
Ze zouden het gewoon moeten accepteren, en anders zeg je gewoon wat hierboven staat: dat hij echt niet kinderlijk is en zich zelfs ouder dan jij gedraagt. Komt goed, ga ervoor!

dat had ik eerst met mijn veel oudere vriend. Serieus waar bemoeien die mensen zich mee! ik werd er zo kwaad om he xD Jij word er gelukkig van, dus gewoon niks van aan trekken :stuck_out_tongue: