Stomme moeder:S

Mijn moeder zit alsmaar te zeuren dat ik een sport moet doen en iets gaan doen. Maar ik verveel me altijd en ga dna achter de computer omdat dat altijd wel leuk is! Hebben jullie dat ook en wat voor sport doen jullie? En wat doen jullie tegen verveling wat gaan jullie in jullie vrije tijd doen?

der is hier net al een topic over gemaakt, kijk even bij actieve onderwerpen.

Ik ga binnenkort fitnessen, denk ik x] Heb ook een tijdje gezegd dat ik elke week ging hardlopen, maar dan ging ik twee keer in de week en dan een of twee weken niet, haha!
Met vriendinnen afspreken, ze wonen een dorp verderop, en moet ik ongeveer 5 kilometer fietsen :stuck_out_tongue:

[i]hahah ja mijn moeder kan ook vre-se-lijk zeuren dat ik teveel msn en achter de computer zit.
Ze vind dat ik dan beter nuttige dingen kan gaan doen, zoals ‘‘opruimen’’ , de hond uitlaten en whatever :stuck_out_tongue:

haha verder doe ik niet aan sport, deed wel aan turnen, maar mee gestopt voor 2 jaar terug ofzo . wel altijd hardlopen in de zomer met vriendinnen ! [/i]

ja door dezelfde persoon

Ja ik weet was ook van mij :flushed: Maar die had ik perongeluk bij Liefde&boys geplaatst;p

Enne dat hardlopen met vriendinnen is wel een goed idee, maar ik spreek normaal best veel af maar dat kan niet als ze allemaal op vakantie zijn. :frowning_face:

Watnou stomme moeder? >,<

Zoek gewoon een leuke sport uit, doe gewoon eens een keertje mee met sporten die je wel ziet zitten!
dan kom je hopenlijk wel wat tegen ;p of vraag aan je vriendinnen op welke spot die zitten, misschien is dat wel wat voor jou.

of zoals hierboven al gezegt is, vrienden maken in een dorpje verderop en dan een paar keer in de week dat fietsen =)
niet iedereen gaat op vakantie denk ik hoor;p
succes:)

ik zou wel op streetdance/hip hop of voetbal willen.
sport kan leuk zijn hoor

Ja dat weet:) Dat sport leuk kan zijn, en ik op dans/zang/toneel combinatie.

• streetdance / hiphop, iig iets met dansen
  • afspreken met vriendinnen
  • winkelen
  • lezen
  • kamer opruimen/huiswerk maken ( als je je echt doodverveelt )
  • beautydagje houden
  • in bad gaan
  • bellen
  • werken
  • tv kijken
  • muziek luisteren
  • hangen
  • je geld gaan tellen
  • je kamer restylen
  • foto’s maken
  • leuke jongens spotten…

hier heb ik dus ook last van xD
nouja ik vind dat ik zelf teveel computer… en ik wil wel sporten maar ik kan geen leuke bedenken omdat ik altijd geturnt heb enzo! ik denk aan voetbal maar daar durf ik niet op te gaan haha :’)

is het stom om met je zusje te gaan skaten (lees: skeeleren) bij skatebaan? nee toch? xD

NEE! waarom zou dat stom zijn:O?

ik ga 1x in de week sporten, soms ook samen met die vriendin klimmen op zo’n muur :slightly_smiling_face:
ik ga naar mn vriend toe
iets met vriendinnen afspreken
jezelf verwennen
van de zomer wil ik hardlopen of fietsen

ik ben zelf ook zo dat ik de hele dag achter de computer zit, daar wil ik in gaan minderen!

Je moeder is niet stom hoor,
een hobby is nodig vind ik, ik kan eerlijk gezegd mijn dagen slijten achter de computer, maar ik ga nu twee keer per week dansen en daar voel ik me echt goed bij… Téveel computeren is ook niet goed denk ik dan.

ga zwemmen=D

je moeder is niet stom…
maar ik sport zelf ook niet behalve snowboarden dan maar als ik me verveel ga ik ook niet altijd achter de pc zitten je kunt gaan zwemmen of als je een trampoline hebt daarop gaan springen of met vriendinnen iets gaan doen ofzo dan is het wat gezelliger

Ik streetdance 4 uur per week

weetje wat ook leuk is om te doen:D make uppen, haar doen, muziek luisteren, lezen, hou een schrift bij met beauty dingen erin enzo, en dingen wat je nog moet halen, fitnissen, dansen, shoppen, opruimen, iets voor school maken(huiswerk), tv kijken,

EN WEETJE WAT ECHT LEUK IS:
op de bank liggen met een dikke deken over je heen en een kussen onder je hoofd met je pyama/huispak/chil kleding aan met een bak chips en chocomelk en dan dokter phil kijken/oprah/sally dat soort dingen:P whaha

Je moeder is idd niet stom. :slightly_smiling_face:

ik doe wel eens gewoon ‘spelen’ (nee niet doordenken enzo) met me broertje; gewoon op de trampoline, skaten, whatever.

maar ik zit ook echt altijd achter de computer; Ga d’r om 11 uur ofzo achter & s’avonds om half 11 ofzo er achter weg…
(in het weekend ea. )
ik heb wel bijna altijd al op een sport gezeten:
-kunstschaatsen
-voetbal
-turnen
-nog een x op voetbal
-nog een x op turnen

& nu zit ik sinds 3 maanden ofzo op volleybal. :slightly_smiling_face:

Misschien beetje domme titel jah… :flushed: Maarja had toen een beetje pik op haar, want mijn moeder kan zo verschrikkelijk het bloed onder je nagels vandaag halen!