Stomme kapper!

Hoi,
Ik ging gisteren naar de kapper, en wou eens iets nieuws.
Mijn pony was al vrij lang (ik wou hem nog langer) maar een beetje modelloos dus zei ik dat ik hem langer wou en dat ze er dus maar wat model moest in knippen.
Ik zag de schaar erin en vond het meteen al veel te kort, maarja toen was het te laat.
Nu is hij echt veel te kort en valt ook helemaal niet mooi (ik heb vrij dik haar en je ziet echt zo heel goed waar het geknipt is).
Weet iemand wat je er kan aan doen om het beter te leggen?
Ik weet dat je haar groeit in de zon maar ik ga pas in september nog eens weekje op reis…
Ik hoopte dat het beter zou zijn na zelf eens te wassen, maar helaas…
Hopelijk kunnen jullie helpen.
x

Tot de tijd dat je haar gegroeid is het in een klipje vastklippen?
;x

Ja dat is het beste denk ik?

Ja, vastdoen.

En volgende keer moet je duidelijker zijn tegen de kapper, neem plaatjes mee zeg wat je absoluut niet wilt en herhaal dat nog een paar keer.

Ja, want stel je voor dat je kapper het zo kort knipt en dat het zo kort is dat je het niet kan vastklippen. (Ik ken mensen in rl die dat hebben gehad :’) drama)

ja met een klipje inderdaad.

mag ik een foto zien? misschien valt het wel mee.

Jaa idd!

even off topic; doet het forum by jullie oook zo raar & langzaam:$
heel girlscene trouwens…

Ja heb ik ook last van. Ik dacht dat het aan mijn pc lag…

heb ik ook gehad!
een klipje ,idd.

Wel langzaam, en het forum doet nu niet meer raar maar onder het vakje waar altijd de reacties staan op artikels, staan normaal gesproken onderwerpen van het forum, nu alleen een streepje, is dat bij jullie ook zo ?

ff ontopic, ik ben dinsdag ook geweest en ben van schuine pony naar rechte gegaan maar idd gewoon naar achteren of opzij doen, doe ik ook , succes !

een clipje, en past dat niet in een haarband je pony meer naar achteren nemen zegmaar, zodat al je haar onder die haarband vastzit. snapje? :stuck_out_tongue:

bij mij (ik heb ook dik haar) werd de pony altijd in 2 laagjes geknipt, hierdoor viel ie bij mij beter, miss dat het bij jou ook helpt? Maar dat is denk ik niet de oplossing die je zoekt :stuck_out_tongue:.

Hoe je hem ook weg kan halen uit je gezicht: de LC vlecht maken, en zo krijg je alles vaak mooi weg :slightly_smiling_face:.

ik ook? Ö

Kun je wel een LC vlechtje maken als je een netgeknipte rechte pony hebt ?

jawel:). Als je maar op tijd plukjes erbij neemt. je bent ook niet met je hele pony eerst int te vlechten heh, maar pakt er steeds plukjes bij.

Ja, gisteravond deden echt weinig pagina’s van dit forum het niet, ;x

Vastklippen of een haarband indoen

Wat is een LCvlecht?
Ja ik heb nu geen tijd maar ik post nog wel eens een foto.

Wat is een LCvlecht?
Ja ik heb nu geen tijd maar ik post nog wel eens een foto.

Gewoon niet meer naar DIE kapper gaan, of iemand die je wel begrijpt laten knippen. xD