Stomme fout

Ik had gisteraaf perongeluk een mobiel bestelt. Ja ik weet het, nogal dom. Op www.hi.nl stond de Blackberry White, voor 187 euro. Nou een mooie prijs + ik heb een nieuwe mobiel nodig. Ik wou kijken, hoe je precies kon bestellen (via acceptgiro, of direct). Ik dus alles invullen, en toen stond er: ‘‘BEDANKT VOOR HET BESTELLEN, Uw levering word spoedig thuis gestuurd’’. Ik wérd helemaal gek. Ik 3 mailtjes gestuurd naar Hi. Maar ze reageren niet. Vandaag werd 'ie geleverd (ik was er niet, dus kreeg een brief op de mat). Ik had nog gebelt naar hi, maar daar werd ik constant in de wacht gezet.

Anyway morgen komen ze wéér, en dan ben ik er wel. Wat moet ik nu doen?.. heeft iemand een idee?.. (ja ben hopeloos, en ontzettend stom…)

hahahhaaa hoe grappig!

okee, nee sorry, ik zal even serieus op je vraag reageren.
Ik zou blijven bellen en mailen naar hi, maar ik betwijfel of je de blackberry nog terug kunt sturen maar ik hoop het voor je!

Waarom wil je 'm nou niet hebben? Want je hebt een nieuwe mobiel nodig…

Inderdaad? :’)

meestal kan je hem wel terugsturen
je mag bij hi het product ook binnen de 8 dagen terugsturen
je moet alleen de verzendkosten betalen

als ze niet reageren ga je even naar een winkel anders, daar kunnen ze je moeilijk gaan negeren :stuck_out_tongue:. en zoals hierboven, het terugsturen kan waarschijnlijk wel maar moet dan binnen bepaalde tijd, dus ga gewoon langs een Hi winkel.

Je moet met bellen van hi echt geduld hebben. Ik kreeg ook ooit een mobiel thuis gestuurd (die ik niet had besteld). Ik hun gebeld en ik kon hem gewoon meteen terug sturen wel met alles erop en eraan. suc6!

Lees is wat beter (sorry hoor)
Maar ik heb geen 187 euro op mijn rekening (moet het handje contantje betalen). Ik wou kijken of ik met een acceptgiro moest betalen, maar er stond: ‘‘Bedankt voor het bestellen’’. Ja ik weet dat het dom was.

wow wel raar dat ze het meteen opsturen.
Zag je niet het stappenplan bovenaan?
sommige webwinkels hebben met product, adres gegevens, betalen en dan controleren en verzenden.

Maar je moet dus contant aan de postbode betalen?

Dit staat op de site:
Ik wil mijn bestelling via de shop annuleren. Wat moet ik doen?
Je kunt een mail sturen. Beschrijf daarin dat je de bestelling wilt annuleren. Zet ook in de e-mail de volgende gegevens:
naam
adres
postcode en woonplaats
toestel
abonnementsvorm of PrePay
https://www.hi.nl/Klantenservice/Annulering-bestelling.htm

En
Hoe lang is de zichttermijn van een bestelling via de shop?
De zichttermijn van toestellen die zijn besteld via de shop is 8 dagen. De termijn gaat in vanaf de bezorgdatum. Binnen deze termijn kun je het toestel terugsturen. Als je het product terugzendt, moet het aan de volgende eisen voldoen:

Compleet

Ongebruikt

In de originele verpakking

Aangebrachte zegels mogen niet verbroken zijn

Ik wil mijn bestelling retour sturen
Als je de bestelling via Hi.nl hebt gedaan, kun je de bestelling binnen de zichttermijn van 8 dagen terug sturen naar:
Hi Retouren
Postbus 345
5201 AH DEN BOSCH

LET OP! Op het garantiebewijs moet je op de achterzijde aangeven wat de reden van de retourzending is. Was het toestel defect bij ontvangst? Geef dan aan wat precies het defect is. Komt het toestel niet overeen met je bestelling? Meldt dit dan op de achterzijde van het aankoopbewijs.

kost je dus wel 7 euro om het terug te zenden dus misschien toch maar pakket weigeren?

wat SweetPrincess20 zegt":
https://www.hi.nl/Klantenservice/Annulering-bestelling.htm

Er staat anders nergens in je beginpost dat je dat geld niet had…

^ nee dat zie ik ook idd niet staan, maar even ot ik hoop dat je hem nog terug kan sturen… en anders hard sparen of je ouders lief aankijken?

Vertel aan het aan je ouders en dan kunnen zij het je lenen? (: