stomme dingen zeggen uit verliefdheid.

Heb ik ook! Maar het is inderdaad schattig! Als jongens dat bij mij hebben, heb ik altijd een binnenpretje, so cute! :slightly_smiling_face:

Haha dat heeft iedereen. En als diegene jou ook leuk vind boeit het hem helemaal niks hoor.

Hmmmm, ik zeg altijd domme dingen (A) ook als ik niet verliefd ben :kissing:

als ik met iemand praat die ik leuk vind, ben ik heel anders.
heel anders.
en dat is echt annoying.
want dan kom ik heel dom over.

bah. ik haat mezelf;p

[i]hebk ook n keer gedaan , ik schaamde me zo. mr hij vond het grappig.

groeten van een lama.[/i]

ja dat heb ik dus ook,
en dan kom ik over als een of andere freak…
en dan ben ik de hele tijd bang dat hij me raar vind…
ik haat mezelf ook xD

Mijn vroegere crush zit bij me op paardrijden,
en mijn kluisje zit naast die van hem.
Zijn zweep zat vast in zijn kluisje, en ik liep langs. hij aan dat ding sjorren.
zeg ik met mijn domme kop: ’ het ziet eruit alsof je dat vaker gedaan hebt.’

stupid me

hahahaha sorry, dat is best grappig.

Oh echt… Uit zenuwachtigheid over wat ik moet zeggen ga ik altijd maar een beetje raar lachen. Ik ben echt geen giegelpersoon, maar dan vind ik mezelf echt stom :’)

ik weet nog dat ik met zoo een schattige jongen praatte en het gesprek viel stil vraag ik ‘‘en hoe is het met je moeder’’ zegt ie: ‘’ ze is al 3 jaar dood’’ dat houd het gesprek ook niet bepaald gezellig
of dat ik altijd over zn naam struikelde
zo van ‘‘hallo stefano’’ ‘’ het is stefanjo’’ ‘‘ow sorry steffanjos’’ ‘‘stefanjo !’’
helpt ook niet egt

hahahahahaha supermooi, wat zei hij hierop?

XDXD
geweldigXD

Als het stil is ga ik altijd over allemaal domme dingen praten.
Laatst liepen we in het winkelcentrum en daar zitten van die deuren voor het personeel dat je achter de winkel komt. Ik zeg: ‘Kijk achter die deur kom je achter de winkels’ (ik had er gewerkt) Zegt hij: ‘jòh’ Ik zeg: ‘ja daar moest ik altijd heen’ zegt hij: ‘meen je dat nou serieus?’
Was echt dom xD

Bij mij is het helemaal erg als ik chocolade op heb. Dan lul ik echt alles aan elkaar xD Als het even 10sec stil is begin ik wel ergens over. Laatst ging ik dit filmpje uitbeelden (hun hadden het nog nooit gezien) → http://www.youtube.com/watch?v=7P1l0FoX6e0

ohh dat heb ik nog steeds af en toe met mijn vriend na 2 jaar, en hij ook. Maar daar kunnen we altijd wel om lachen, omdat we elkaar dan altijd meteen door hebben :stuck_out_tongue:
Maar dan niet als in domme dingen zeggen uit onzekerheid ofzo, maar meer stomme grappen die we maken en dan merken dat de ander het debiel vindt en toch door blijven gaan. Daar is hij vooral goed in. :stuck_out_tongue:

Hihihih heb ik ook :flushed:

Haha, ik heb het ook, en het is zoooo irritant!

heb ik ook xD dan denk ik van ’ alee wat zeg ik nu " xD

ik had dat laatst toen ik bertolf interviewde
daar ben ik dus niet verliefd op maar nouja
ik vind hem best wel heel erg cool enzo

en toen zei ik iets doms
en steeds als ik daar aan trug denk
denk ik noooooooooooh loser x]