stomme dingen zeggen uit verliefdheid.

ik weet niet hoe het bij jullie zit,
maar als ik echt gek op iemand ben, heb ik ALTIJD het gevoel dat ik iets doms heb gezegd… en dan maak ik me daar de hele tijd zorgen over… :frowning_face:

is dit normaal of ben ik gewoon dom… :stuck_out_tongue:

EDIT:
en ook nog dat er soms van die onprettige stiltes zijn die ik dan probeer te vullen met oninteressante/domme dingen (:

Zoiets heet dus inderdaad verliefd zijn, heb ik ook hoor, niks mis mee. (:

Volgens mij heeft zowat iedereen dat hoor, is juist schattig xD

Hehe, heb ik ook ^^

oh gelukkig,
kdacht al dat ik raar was… xD

Haha, heb ik ook. Alleen ik ben OOK nog eens heel klunzig, kan je na gaan :stuck_out_tongue:

zo schattig vind ik het niet als ik half stotterend en half spugend tegen ‘’ hem ‘’ praat x’D

Altijd beter dan niks durven zeggen en die gene laten gaan en spijt hebben ervaring

ik ook, daarom heb ik hem meteen opgezocht op netlog en zn msn gevraagd xD en nu durf ik meer in het echt ook :p, je kan beter proberen vrienden worden dan proberen zijn liefje te worden dan gaat het beter…

hehe dat is normaal. soms is het best irritant ^^’’

hier nog een

Haha, ja dat ken ik.
Toen ik de eerste keer met mijn vriendje af ging spreken, was er zo’n stilte, dus begon ik over mijn schoenen te praten, dat ze kleiner waren geworden door de wasmachine enzo. Nou vinden we dat alleen nog maar grappig ^^

haha :stuck_out_tongue:

Maar het is wel schattig als een jongen zo praat x]

Dus waarschijnlijk/hopelijk ook andersom

ja dat he bk ook vaak, of dan bedenk ik daarna iets wat i kvee lbeter had kunnen zeggen :’)

ja ik ook, maar daarna heb je er niet veel meer aan, dammn :stuck_out_tongue:

Dat heb ik ook hahahaha :headbang2