stomme beste vriendin van mijn lief

hoi
ik zit eigenlijk met een probleem en ik zou graag jullie mening ervan weten.

dus mijn lief heeft een beste vriendin en die had een paar weken geledn tegen hem gezegd:" stuur me een berichtje als het uit is dan wens ik je proficiat"
ik vond dat echt gemeen dat ze zoiets had gezegd dus heb ik haar vandaag gevraagd of ze iets tegen onze relatie heeft waarop ze antwoorde “ja” en toen ik vroeg waarom zei ze dat ze geen voorstander is van onze relatie…
het probleem is nu dat zijn beste vriendin nu kwaad is op hem en hij haar kant kiest… hij kiest dus de kank van het meisje dat ons uit elkaar wilt halen…
hij doet de laatste tijd ook gewoon smerig tegen mij…
men vriendin zegt dat ik hem moet dumpen want dat dit erover gaat… wat is jullie mening…?

Dit slaat nergens op. Jouw vriend hoort voor jou te kiezen. Is het dat hij je niet gelooft dat zij dat zegt of?

Ik zou even een goed gesprek gaan houden met je vriend en daarna met zijn drieën, want wat is dat een gemeen misbaksel zeg. Zal mij niks verbazen als ze allemaal lulverhalen over jou heeft verteld tegen je vriend en dat hij daarom nu zo vreemd doet tegen jou.

veel mensen hebben blijkbaar iets tegen onze relatie, vraag mij niet waarom…

ik denk dak ik morgens eens met hem ga praten…

hij wil zijn “beste vriendin” gewoon beschermen… door te zeggen dak ik het haar niet gevraagd mogt hebben en dat ik haar niet mag sturen en dan als dat meisje iets slecht zegt probeert hij het altijd goed te praten…

Wow dat is echt heel gemeen van die ‘beste vriendin’. Ze is waarschijnlijk gewoon stikjaloers op jou. Praat er een keer goed met je vriend over, zeg dat je het gevoel hebt dat hij haar kant kiest terwijl hij jouw kant zou moeten kiezen en dat je dat niet normaal vindt. Hoop dat hij dat begrijpt, maar als hij nog steeds blijft zeggen dat hij voor zijn beste vriendin kiest zie ik niet in waarom hij een relatie met jou heeft! In dat geval zou ik de eer aan mezelf houden en hem meteen dumpen.

dankje voor de raad ! :slightly_smiling_face:

Gesprek aan gaan inderdaad, want je snapt hoop ik dat ze niet echt je vraag beantwoord heeft…

“dus heb ik haar vandaag gevraagd of ze iets tegen onze relatie heeft waarop ze antwoorde “ja” en toen ik vroeg waarom zei ze dat ze geen voorstander is van onze relatie…”

Ik zou ook even met hem praten, maar als hij niet voor je op komt zou ik hem zeker dumpen… Misschien realiseert ie zich dan ook hoe dom hij is niet voor jou op te komen… En zo niet, dan is hij het sowieso niet waard!

Leg hem uit wat er precies gebeurd is. Dat zijn “beste vriendin” niet achter jullie relatie staat, ómdat ze dit jou heeft verteld. Ik ga niet zeggen dat hij voor jou hoort te kiezen, maar in deze situatie mag je het wel verwachten. Vriendschap is natuurlijk ook belangrijk, maar deze dame misbruikt haar vrienschap.

Ik vind niet dat je die vriendin kwalijk kan nemen dat ze tegen jullie relatie is, ze is wel tenminste eerlijk als je er naar vraagt. Iedereen heeft zo z’n mening, als die vriend het niet had gezegd wist je er niet eens van waarschijnlijk. Don’t blame the friend.
Het probleem ligt denk ik eerder bij je vriend. Dat hij haar kant kiest vind ik dan een beetje vreemd.
Goed gesprek met die vriend is belangrijk, en anders daarna ook nog met die meid maar ik kan begrijpen dat je daar geen zin in hebt :stuck_out_tongue:

Ze klinkt als een enige meid.

Hier sluit ik me helemaal bij aan! Maar dat hij ‘smerig’ tegen jou doet is misschien al genoeg reden om het uit te maken?

Ze wil gewoon zelf met hem. Ze is gewoon jaloers. Niks van aantrekken en even goed gaan praten met JOUW boy. :couplekiss_man_woman:

Hoe oud zijn jullie en hoe lang hebben jullie?

Ik denk dat ze jaloers is, anders had ze wel een duidelijk antwoord op je vraag gegeven. Maar eigenlijk is niet het grote probleem dat zij jaloers is, maar dat je vriend dit allemaal maar normaal vindt.

Als je vriend ook zo gemeen tegen je doet en jullie nog niet een hele stabiele relatie hebben, zou ik hem dumpen.

Jouw vriend hoort ten alle tijden achter jou te staan. Ga maar eens een goed gesprek met die kerel aan!

Waarom wil je überhaupt een relatie met iemand die jou vies behandeld.