Stomme Actie ...

Hallo meiden ,

Ik heb zo iets stoms gedaan !
Ik van een jongen dat zijn vader dood is , en het intereseede hem niet veel , en hij zei dat het niet boeide als ik het ging rondvertellen , dus heb ik het tegen mijn vriendinnen gezegd die alles hebben doorvertelt , nu is hij superboos op mij , hij blokkerde alle mogelijke contacten en als ik hem bel hangt hij op. Ik heb het nu een paar dagen laten rusten , maar ik vind hem zo leuk.
Wat moet ik doen ?

XXX

Hn ? Ik versta het niet ?

Je had het gewoon nooit rond moeten bazuinen. Het gaat over het verlies van een dierbare, dat hoort geen roddel te zijn.

Hij os boos op je terwijl het hem niks boeide, raar.

Maar oke, het is wel zijn vader, dus mij lijkt het niet dat het hem niet uit maakt dus dat alleen zei terwijl hij het niet meent.
Kan je anders niet naar hem toe ?
Lijkt me wel, als hij je ook vertelt dat zijn vader dood is, zoiets vertrouwelijk, dat je dan een goede band hebt.

Dat is vrij logisch, want er is niks om te verstaan. :’)

Maar, het interesseerde hem niet veel dat zijn vader dood is? o_O Of snap ik het nou verkeerd? Want dat is wel erg vreemd. Natuurlijk interesseert dat je. En het is ook raar dat het niet erg was dat je het door vertelde, maar hij toch boos werd. Rare jongen, ik zou gewoon niet meer tegen 'm praten.

nu begrijp ik het :'D ja idd

Als iemand tegen je zegt ‘het maakt niet uit als je tegen mensen verteld dat mijn vader dood is’ denk jij; Oh laat ik het maar vertellen? Ik vind dat je het verpest hebt en dat je het beter kan opgeven, zoiets doe je niet.

Trouwens ik had ook iets doorvertelt wat ik en mijn vriend gedaan hadden, en hij kwam er dan ook achter en hij heeft ook een maand niet meer op mijn sms’jes enzo niet geantwoord en genegeerd, dus miss komt het nog goed…

Maar ik heb egt het gevoel dat ik hem kwijt ben… Zou ik naar hem toe gaan en moet ik dan alleen gaan , maar als ik ga ben ik bang dat hij de deur dichtsmijd in mijn gezicht want ik realiseer me nu pas wat ik heb gedaan , en ik kan niet stoppen met denken aan hem

Kies liever voor hem en zijn rouwen, dan voor jou en je gevoelens. Dit kan hij er gewoon niet bij hebben. Je kan langsgaan en je excuses aanbieden, maar als hij er niet op zit te wachten moet jij je erbij neerleggen.

Laat het even rusten, hij zit sowieso al in een moeilijke tijd nu en zit nu echt niet te wachten op wanhopige goed-maak-pogingen. Als hij een beetje (voor zover dat kan) over zijn verdriet heen is zal hij misschien de tijd wel nemen het je uit te laten leggen, maar laat het nu even voor wat het is en laat hem eerst rustig rouwen.

Ik zou dit wel doen, dan weet hij dat je echt spijt hebt.

En als hij alsnog boos is, dan zou ik hem laten, hij weet in ieder geval dat het je spijt.

Maar hij was een baby toen zijn vader overleden was dus heeft hij hem nooit gekend dus er valt niet zoveel te rouwen

Ah zo… Voor alsnog, laat het toch maar even rusten. Laat hem dan even zijn vertrouwen in je terugwinnen, laat hem (indirect, dus zonder steeds bij hem langs te gaan/ hem te bellen etc.) zien dat je betrouwbaar bent en dan dit een uitzondering was van je gewoonlijke gedrag. Je moet geen vergeving gaan afdwingen.

@Abovethenoise kijk wat moet je doen als je de hele dag door aan hem denkt en niet kan stoppen maar je weet dat hij je haat?

Nu iedereen zo mijn verhaal heeft gehoord kan iemand mij het advies geven? :anguished:?:anguished:?:anguished:?

Nu iedereen zo mijn verhaal heeft gehoord kan iemand mij het advies geven? :anguished:?:anguished:?:anguished:?

Er is genoeg advies gegeven.