Stomme actie

haaaai

ik had even een vraagje: zijn jullie wel eens met een jongen gegaan (gezoend dus) waarvan je toch al wist dat je:

• hem niet leuker dan gewoon leuk vind
  • nooit verliefd op hem zou kunnen worden
  • eigenlijk op iemand anders verliefd bent
  • het eigenlijk niet moest doen omdat je hem dan valse hoop geeft
  • het niet moet doen omdat er een kans bestaat dat de jongen die jij wel echt leuk vind het via via te horen krijgt. (wat dus erg *** is)

En waarvan je dus achter af spijt hebt.

Ik wel. En nu voel ik me klote :frowning_face:
maarja wat gebeurd is, is gebeurd…
Ajb geen haat-berichtjes, ik voel me al klote genoeg.

xxxx

Ook wel eens gehad ja . en het is zeker klote !
en vooral niet eerlijk tegenover die jongen waarmee je dan zoende.
Maarja, we maken allemaal wel eens fouten .

heb ik ook wel is gehad ja.
maar joh, t leven gaat door en er komen vast nog wel leukere jongens in je leven, ook leuker dan die jongen waar je verliefd op bent.

Jap… mijn eerste zoen ¬¬ Maar ik kende hem wel een beetje vaag, maar ik vond hem dus echt toaalt niet leuk ofzo, en ik spreek nooit met hem :stuck_out_tongue: eerst had ik er heel erg spijt van. nu kan het me niks meer schelen.

Ook wel es gehad ja … Maar toen bleek achteraf dat hij meer wou en ik niet. Het scheelde dat het een jongen met ego was, dus een blauwtje lopen was voor hem wel eens goed :stuck_out_tongue:
Maar geen spijt van hoor … Vind dat je daar sowieso geen spijt van moet hebben. Iedereen zoent wel es met iemand, gewoon om het zoenen. Zolang het niet 5 jongens op 1 avond zijn, vind k dat je er geen probleem van maken. Tis helemaal geen ramp !

Fouten maken is menselijk :slightly_smiling_face:. Het feit dat je je er rot om voelt toont aan dat je het echt niet kwaad bedoelt. Ik denk als je hem gewoon zegt dat je geen relatie zoekt en sorry zegt voor als hij er meer achter zocht, hij het misschien wel begrijpt.

Fouten maken overkomt iedereen, nu is het een kwestie van netjes afhandelen zodat jij je niet rot voelt en hij zich minder rot voelt, denk ik.

xx

Wat ik altijd doe als ik iets heb gedaan waar ik me niet erg lekker bij voel, is me bedenken of ik er over een paar jaar nog last van heb. Dus: ‘Als ik dertig ben, denk ik dan nog steeds van: Oh, had ik dat maar nóóóit gedaan, het heeft zo’n impact op m’n leven gehad?’ Meestal vind ik het dan al een stuk minder erg :]. Maar dat verandert de situatie van nu natuurlijk niet. Alleen het is niet zo’n ramp hoor, vind ik. Want iedereen zoent weleens ‘zomaar’ met iemand, toch? Als ik jou was zou ik in ieder geval aan de jongen met wie je bent geweest duidelijk maken dat het maar voor één keer was (als hij jou tenminste leuk vindt) en verder zie je wel hoe het loopt!

ja heb ik wel eens gehad het is wel lullig voor die gene die je gezoend hebt maarja kan gebeuren, en de jongen die jij leuk vind hoort daar niet in een keer op af te knappen dus ja zou me niet te veel zorgen maken
shit happens

Oke bedankt allemaal :slightly_smiling_face: ik voel me al weer wat beter… Als jullie het zeggen klinkt het allemaal heel logisch idd!

Maar het komt ook een beetje doordat zijn vrienden mij nu een slet vinden enzo!
Terwijl 1tje daarvan, die het het hardst schreeuwt, echt een vette player is!
Maar ik heb het besproken met die jongen, en hij vind het niet erg.

Hij zegt: "ik vind je leuk, en dat weet je. Maar ik leg me er bij neer. En ik vond het leuk om met je te gaan, en als jij dat ook vond maar verder niks, dan is er toch niks aan de hand. En je hoeft je niks van mijn vrienden aan trekken. Het gaat om wat wij vinden, en verder niks :slightly_smiling_face: "

Oh dat gebeurt echt heel erg vaak.
En meestal vind je zoiets bij een ander dom, totdat je het zelf meemaakt.
Tenminste, zo had ik het haha. :laughing:

ja joh, zo vaak;$.
maar gebeurt is gebeurt

Aaah fijn dat hij zo reageerde :slightly_smiling_face:!

Jaa idd! dat dacht ik dus ook altijd! “Je zoent toch niet met iemand waar je niet verliefd op bent, dat is vet dom. En vooral als hij jou wel leuk vind.” Totdat je het zelf meemaakt… En dan denk je: wat gemeen eigenlijk :stuck_out_tongue:

shit happens
life goes on

en ik denk dat je er gewoon rustig onder moet blijven
wijsheid komt met de tijd
ik heb me ook super druk om zoiets gemaakt
en toen kwam hij er A niet achter en B toen ik het hem had verteld
zei hij dat hij mij nu toch heeft en niet die andere jongen
dus: take it easy het komt allemaal helemaal goed
dit geld ook voor mezelf:P

Ik heb precies hetzelfde gehad!