STOM! Wat zou jij doen?

Ik heb iets zo stoms meegemaakt:
Ik ga iedere week zwemmen met een vriendin en na ons komen van die waterpolo jongens. dus wij gaan zo kijken naar hun. zegt die coatch tegen mij, hij vind je leuk en wijst zoo een vet leuke jongen aan, dus hij roept die jonge, komt die jonge heel verlegen dat water uit:P
maar nou heeft mij vriendin hem opgezocht op hyves en zei vind je me vriendin een beetje leuk. toen had hij daarop geantwoord dat hij niet wist over wie ze het had en zo ging het nog even verder. dus een vriendin van me leest het zo en ze zegt dat is echt schaamtelijk ik zou iets sturen als ik jou was: dus nu heb ik hem gestuurd: haha had ze je opgezocht, ik denk omdat we vonden dat je een mooi buikje hebt.
maar nu besef ik dat dat ook stom is.

wat zouden jullie doen (ik heb nog niets van hem terug gehoort, maar morige zie ik hem mischien weer want dan ga ik weer zwemmen)

help

Volgens mij heeft die vriendin van jou net een heeeel lullige actie op jou uitgehaald.

Wees gewoon jezelf, iedereen maakt bloopers.

het was niet alleen haar idee,

Idd wat GowithdaflowYo zegt.
Er misschien met hem over spreken morgen?

naja ik heb hem niet gesproken ik heb dus alleen dat berichtje verstuurt maarja

Misschien kan je zijn gsmnummer/msn vragen en erover praten enzo, En misschien is samen gaan zwemmen?
Niet zo goede tips van me ^^’

Als ik jou was zou ik gewoon een praatje met hem maken in real-life. Gewoon vragen naar zijn telefoon nummer of msn ofzo. Kom niet te stalkerig over door hem na te trekken op hyves (natrekken is wel slim, maar niet daarna vertellen)!
Het is niet handig om je vriendin te betrekken in iets tussen jou en hem!

waarschijnlijk moet ie dr zelf ook om lachen, ik heb ook veeeeel domme dingen gezegd tegen jongens, maar dr zit niets anders op dan het gewoon te vergeten (:

Als ie echt een mooi buikje heeft is het alleen maar een vleiende blunder :’). -dat is volgens mij niet bepaald correct formuleerd, maar ach XD.

haha ja dat heeft ie zeker!:stuck_out_tongue:

Dan stuur je hem nog een berichtje,
‘sorry voor m’n vorige berichtje, ik was zo onder de indruk van je…’ :wink:

Gewoon laten. Wedje leggen dat hij het stiekem wel leuk vind?

Ik vind het nog stommer als je nu nog een berichtje erachteraan stuurt eigenlijk.