Stom vraagje, maar ziet hij me wel zitten?

Hee iedereen.
Even een heel stom vraagje maar ik twijfel wel een beetje.
Ik heb een jongen al vet lang op msn en gister ging ik meth em chillen.
Buiten gewoon maar dat was nogal saai.
Daarna ben ik nog naar ze huis gegaan om 12 uur (ja ik ben gek)
Ik zei ja ik ga nog wat ophalen bij een vriendin zal ik ff langskomen om buiten een sigaretje te roken.
En toen zeidie ja kom maar binnen, dus ik naar binnen ff tv kijken,
En toen had ik het koud en toen zeidie zal ik je warm knuffelen , ik zo ja is goed.
Dus ik lag in ze armen en ik deed even lipgloss op,
en hij zei welke smaak is dat, ik zo geen idee.
Zeidie mag ik proeven, OPEENS komtie zo naar voren en geeft die me een heel lang kusje, en toen daarna deed ik net of ik wat in me tas pakte haha,. Want ik zoen liever niet op de 1e keer dat ik met iemand chil
Maar wat denken jullie, zietie me wel zitten of is het gewoon klootte?
xx

Momentje, ik zal mijn glazen bol er even bij pakken en dan zal ik het goede antwoord zeggen.

hahah. en mevrouw de waarzegster ja of nee.
nou ik bedoel het lijkt mij van wel
maar er zitten hier een paar echte boy experts tussen haha. dus daar wacht ik een beetje op [a]

tsja ziet je wel zitten denk ik.
Kan van wat je nu beschrijft niet veel zeggen, je hebt het maar over 1 avond (als ik het verhaal goed begrijp).

Sja, na één avond is het moeilyk oordelen. Ik weet niet hoe hy normaal tegen je doet en tegen anderen, het kan net zo goed een dikke player zyn.

ja dat klopt van 12 tot 3 haha.

dat weetje nooit sommige vinden je leuk en paar dagen later weer een ander ect

dus eerst vaker chillen en als die je vaker wil zien is het vast positief

Wij kennen die jongen toch niet…

inderdaad, het kán een hele lieve jongen zijn.
maar waarschijnelijk is het gewoon een player die altijd dit soort praatjes gebruikt om met een meisje te zoenen.
lijkt mij in ieder geval uit je verhaal.

Ligt eraan hoe hij met andere meisjes omgaat, als hij daar ook zeer flirterig mee is zou ik uitkijken, dat lijkt me de meest voor de hand liggende optie, zo komt hij wel een beetje over, maar het kan natuurlijk ook dat hij totaal niet verlegen is en al langer een oogje op je heeft.

Als je het wilt weten moet je even informeren bij kennissen van hem en hem observeren. Dat is het beste denk ik.

Ja dat is wel een goed idee ja, dat ik even bij vrienden van hem informeer met hoe die is enz.
x