Er zit een meisje in mijn klas en ik kan haar echt niet uitstaan! Als ze bij gym iets niet durft zegt ze dat de hele gymles! Ik word er helemaal gek van. En dan zeg ik: `Als je het nou eerst probeert, dan durf je het misschien wel.’ Zo ging het ook laatst. We moesten over de kast door een hurkwentsprong(met 2 handen op de kast en dan met je benen erover heen springen) doen. En daar ging het alarm weer. Madam durfde weer niet. Ik wou haar helpen door naast de kast te gaan staan, maar toen wou ze er persé niet overheen. Wat moet ik de volgende keer doen?
Laat haar lekker. Er zijn wel meer mensen die iets niet durven met gym. Je kan het er met haar over hebben dat je het vervelend vindt dat ze het de hele les door zegt, maar als ze iets niet durft is dat geen ramp. Wat aardig van haar dat je haar wilde helpen, maar ik kan me best voorstellen dat dat haar niet helpt.
En een beetje aardiger over haar praten mag wel (madam, stom meisje). Ik ken haar natuurlijk niet, maar er is geen reden om haar zo te noemen.
Is dit de enige reden waarom dit meisje “stom” is? Ze zou best eens een hele goede reden kunnen hebben waarom ze bang is. Bang zijn kan heel vervelend zijn en het is echt niet altijd makkelijk om je erover heen te zetten door het “gewoon” even te doen. Sorry, maar ik vind het best raar dat je haar om deze reden stom noemt. Haar proberen te helpen is heel lief, maar als dat niet helpt lijkt me dit eerder iets voor de docent om op te lossen.
Ik vind jou stom omdat je steeds van die zinloze topics aanmaakt
Ik deed zo’n dingen ook niet. Geef me dan maar een 0, is toch een nutteloos vak. :’) Maar ik heb dus ook schrik voor zo’n dingen. En dan is het heel vriendelijk dat je haar wilt helpen, maar als je echt schrik hebt, maakt het niet veel uit dat er een meisje langs dat bouwwerk staat die je waarschijnlijk toch niet kan houden als het misgaat. Dus laat haar gewoon, wat maakt het jou uit of ze het doet of niet?
Help haar gewoon niet. Het is wel aardig van je. Maar als ze het niet durft heeft ze gewoon pech.
Oke ik had echt iets heel anders verwacht toen ik dit topic opende :’)
Dit vind ik geen big deal dus laat haar maar gewoon.
Jammer dat je haar beoordeeld op hoe ze gymt. Als het nou een onaardig meisje was…
Als ze het niet wil, dan gewoon niet. Niemand wordt daar verder minder van. Wees niet negatief en probeer niet te veel te pushen. Als je haar wil helpen bekrachtig je de kleine stapjes die ze maakt. Ik hoop dat je niet op zo’n toon tegen haar praat met woorden als madam, want dat is wat neerbuigend.
Ik heb echt een hekel aan mensen die iemand snel vooroordelen.
Misschien heeft ze wel een angststoornis of iets dergelijks.
Er kan heus wel een goede rede voor zijn dat ze niet durft en jij hoeft niet gelijk te denken ‘wat een aanstelster’ of wat een stom meisje.
pff ik ben ook een stom kind zeg! Toen we op school salto’s gingen doen was ik bang joh. ik ging ook niet;)
ik snap niet waarom je iemand stom noemt als hij/zij bang is om van een kast te springen…
zij vindt het vast ook niet leuk dat ze het niet durft
vooroordeel je nu ook niet? Je zegt ik haat iedereen die …
nee grapje ik ben flauw:)
ik ga al ontopic
Sorry, maar ik kan eerder mensen zoals jij niet uitstaan. Mensen zijn niet stom omdat ze iets niet durven, mensen zijn stom als ze andere mensen stom vinden omdat ze iets niet durven. Hoezo is ze een stom meisje omdat ze veel dingen niet durft? Hoezo heb jij er last van dat zij iets niet durft? Hoezo maak je hier een topic voor aan? Goed dat je probeert te helpen, maar als ze niet wil, laat haar dan gewoon. Ik hoop niet dat je tegen haar praat zoals je in dit topic over haar praat. Kijk lekker de andere kant op en probleem opgelost!
Ik vind het heel lief dat je haar probeert te helpen terwijl je haar irritant vindt maar als iemand iets echt niet durft dan moet je diegene gewoon laten. Sommige mensen zijn heel bang voor spinnen terwijl spinnen niks doen, zij is blijkbaar bang om dingen te doen met gym. Als je je echt heel erg ergert negeer het dan gewoon en praat met haar over iets anders.
Echt he alle mensen die hier allemaal beetje zitten te haten op haar…
Zielig. Iedereen vindt dat ze haar nu allemaal beoordelen alleen op gym, maar nu doen jlie allemaal hetzelfde. Jullie beoordelen haar op 1 bericht…
Ik snap heel goed wat ze bedoelt. Sommige mensen willen het gewoon miet proberen en als de leraar dan vindt dat je het voor punt moet doen is het opeens grote heisa, want dan hebben ze nooit kunnen oefenen…
Ik vind het lief dat je haar probeert te helpen maar anders moet je het gewoon laten en zelf wel lekker mee gymen
Dat met dat oefenen is een grote bullshit. Ik durf ook niks qua turndingen en als ikdan een 1 krijf vind ik dat ook hartstikke begrijpelijk en accepteer ik dat.
Verder reageert niet iedereen zo boos om het feit dat ze zo over dat meisje praat,
Maar over de belachelijke manier waarop EN vooral omdat ze alleen maar rare topics aanmaakt.
Niet iedereen is zo. Daarnaast kun je gym inderdaad gewoon oefenen en dan wordt je vanzelf beter. Eerlijk gezegd vind ik de mensen in dit topic die zeggen: ‘Het is maar gym dus dan krijg ik maar een 1.’ een beetje belachelijk. Mensen die slecht zijn in Nederlands of Wiskunde moeten dit ook gewoon oefenen en dat jij gym minder belangrijk vindt is leuk voor jou, zo denk ik over Frans en dat moesten we ook gewoon doen. Telt gym tegenwoordig niet meer voor het overgaan of zo? Als je bij ons een 1 voor gym stond dan ging je gewoon niet over namelijk.
Maar goed. Dit is heel erg offtopic. TS: ik denk dat je je minder met je klasgenoot moet bemoeien.
Ik snap wel wat je bedoelt, en je moet gym ook gewoon doen ja. Al is het alleen maar om je over je angst heen proberen te zetten. Dat moet je in je latere leven tenminste ook. Alleen ik doe de turnáchtige dingen ook niet, aangezien ik dat nooit heb gekund, er iedere keer weer onzeker van wordt aangezien iedereen je gaat uitlachen, en ik er 2 keer iets bij heb gebroken. De rest doe ik allemaal mee, maar dat niet.
Ik weet niet hoe dat bij dat meisje zit (die wendsprong doe wel gewoon btw, alleen salto’s en dergelijke niet), maar als zei echt specifiek voor 1 onderdeel bang is maar de rest wel gewoon mee doet, vind ik dat je haar gewoon moet laten en het moet accepteren. Niet iedereen is zoals jij en jij bent niet zoals iedereen. Big deal.
Ik durfde met gym ook niks. Ten eerste omdat ik t gewoon niet durfde maar ook omdat ik niet voor gek wou staan. Ik zat echt niet op mn plek in de klas en als je dan dingen moet doen die je niet durft en niet kan, wordt t niet beter.
Bij mij hielp het ook totaal niet als mensen dan gingen aandringen en als mensen wouden helpen die niet mijn vrienden waren was t helemaal klaar .
Ik vind t jammer om te zien dat je haar daarom stom vind. Ik kan me namelijk heel goed verplaatsen in dat meisje :’)