Stom geweest...

Haaai, ik zit echt met iets… ik heb dus al een lange tijd iets met een jongen ( nog niet vast ) en ik was gister met een vriendin met hem en een paar vrienden van hem. En als ik met hem ben, dan ben ik super verlegen enzo haha kan ik niks aan doen. En opgeven moment moest hij en een vriend van hem ergens hun fiets pakken en toen zij die vriend lacherig: ga jij ook mee? en toen dacht ik moet ik nou echt meelopen of niet… en toen zij die hij wil je fixen, maar ik dacht is toch niet echt zo… en toen ben ik niet meegelopen, maar nu denk ik dat hij het wel meende echt zo dom… ik zei ook helemaal niks eigenlijk die dag omdat ik niet echt durf te praten, vooral niet waar die vrienden bij zijn… ik ben nu bang dat hij op me is afgeknapt… ik weet echt effe niet wat ik moet doen :bored:

Jezelf niet zo druk maken en de jezelf de volgende keer misschien wat meer opstellen. En misschien iets alleen met die jongen gaan doen, zonder die vrienden (die kunnen vaak wat extra druk op jullie als bijna-stelletje zetten).

Iedereen maakt wel wat van zulke foutjes, ik heb bijna ditzelfde meegemaakt… Wat ik heb gedaan is keer daarna dat ik hem zag had ik een veel openere houding en gedroeg ik me socialer. Je hoeft je niet zo druk om deze dingetjes te maken girl, maar laat hem zien dat je ook een andere kant hebt!