Stom gevoel

x

Up

Ik ken het gevoel. xD
Ik heb het toen gewoon tegen mijn vriend gezegd, en hij vond het best schattig. Hij weet nu wanneer ik zo’n momenten heb, en dan stuurt ie gewoon af en toe een lief sms’je, dat hij me bijvoorbeeld de liefste ter wereld vindt of zo. En dan voel ik me weer goed. (’: Het is een soort bevestiging dat ik nodig heb. Misschien heb jij hetzelfde nodig?

Hier sluit ik me bij aan.
Je moet het gewoon vertellen. Anders krijg je alleen maar nare gedachtes die niet waar zijn. Dat heb ik wel meerdere keren gehad. Maar dan niet met z’n ex maar gewoon met meisjes/vriendinnen van hem. Nadat we gepraat hadden, voelde ik me wel beter. Hij had wel duidelijk gemaakt dat hij niks van die andere meisjes hoeft. (:

Nja soms is een bevestiging dus echt fijn.

Ik zou het er met hem overhebben. Want zoals al gezegd is is het een soort bevestiging, hoewel je je nergens zorgen over hoeft te maken =).
En verder is het zulke gedachten uitsluiten.

Ik vond het in het begin een naar idee dat hij met haar al een hele band had en met mij nog niet. Dat heb ik toen gezegd en toen zei die; Hoe langer we hebben hoe meer dat komt, en ik vind jou leuker nu dan ik haar in het begin vond.

Dus toen voelde ik me weer speciaal x]

x