Stom even hart luchten

Ik vond een jongen heel erg leuk (eigenlijk vind). Maar ik heb op zijn hyves gekeken, ik zit bij hem in de klas en die vriend van hem vroeg op wie hij verliefd was en wie het nou was. Hij noemde een aantal namen. En er zit een meisje bij mij in de klas en hij zei ook haar naam. En gister toen we naar NEMO gingen liep hij ook best wel vaak met zijn vriend achter haar aan. Iemand tips ? :woman_facepalming: :cry:

En ik vond het gewoon leuk om over hem te fantaseren etc. Maar dat is nu niet meer leuk omdat je weet dat hij toch op iemand anders is. Of zal die vriend hem plagen gewoon om de lol

dat is zeker kut ja.
probeer gewoon jezelf te blijven en niet express achter hem aan te lopen/
je anders te gedragen waar hij bij is. Doe gewoon aardig tegen hem en dat meisje. Als je hem echt leuk vindt kun je hem dat toch ook zeggen?

Aww the love is hard.
Maar hij is duidelijk op iemand anders, daar kan je moeilijk wat aandoen ;O
Gewoon lekker jezelf blijven, oogcontact maken en af en toe een praatje, wie weet ziet hij je dan wel staan ;]

Ik ga ook niet achter hem aan lopen, heb ik niet echt gedaan of zo. Alleen vandaag hadden we oogcontact. Dus wie weet. :grinning_face_with_smiling_eyes:

probeer meer bij hem op te vallen, vongens vinden meisjes die spontaan en zelfverzekerd overkomen altijd heel erg leuk!

Dankje voor de tips :dancing_women: