Stoken?

Kom op je gaat ergens heen chatbox, game, datingsite.
En dan tja op msn, maar dan nog het ergste je gaat afspreken.
Voor het ergste geval is het een freak van 40 jaar.
En meestal zijn het ook van die mensjes die niemand in het echt kunnen krijgen.
Ik vind het maar niks, ook als je vraagt: en waar ken je hem van? “Van internet” :bored:
Vaak zijn het ook mensen die een heel eind verder wonen en dan zien ze elkaar amper en spreken ze elkaar via internet… toch jammer :s
Nouja ieder zijn ding he, ik verbied het je niet.

uhm, ik zou me niks aantrekken van haar en gewoon alles even na vragen bij je vriend?

Ja volgens mij gewoon als 1 iemand iets doet hoeft de ander niet zo te zijn.
Maar zo denk ik dus ook niet en om het ff in het engels te zeggen: it makes no sense. (bij wat ik zei over internetrelaties)
En trouwens iemand kennen via internet is altijd nog beter dan verkering hebben via internet :stuck_out_tongue:

Ja, maar jij generaliseert dus het hele idee rondom internet relaties. Ik bedoel, ja sommige mannen kunnen wel 40 jaar oude freaks zijn die uit zijn op meisjes van 15/16 jaar, maar als je een beetje verstand hebt weet je waar je op moet houden, hoor. Wat ik hiermee wil zeggen is dus dat niet alle internet relaties zo dom zijn of raar. Het zal je maar overkomen en dan weet ik zeker dat je het niet tegen kan houden. En wat is er zo erg aan afspreken? Ik bedoel, als je elkaar hebt gebeld/gezien op de cam dan kan er toch eigenlijk niet zo veel mis gaan? En ja, ik ben het met je eens dat sommige internet relaties gewoon belachelijk zijn, maar heus niet iedereen is zo.
Edit: ik heb het dus over relaties die via internet zijn ontstaan (dus dat je daarna elkaar ook gezien hebt irl). Relaties via internet en waarbij je die persoon nooit ziet vind ik ook belachelijk.

@ KoekieNL

Ik denk dat het in de meeste gevallen ook niet gaat om een relatie zoeken op internet hoor…
En het zijn lang niet altijd mensen die niemand kunnen krijgen.
Ik vind het een beetje close-minded

als je haar naam niet wil noemen, vind je het dus eigenlijk belangrijker dat de vriendschap tussen dat meisje en je vriend goed blijft, dan dat t goed komt tussen jou en je vriend? vertel gewoon het hele verhaal aan je vriend,zeg niet meteen dat je haar helemaal niet geloofd, want stel dat je vriend wel zulke dingen doet, en jij zegt dat je haar niet geloofd, denkt ie ‘oh ze denkt toch dat t niet waar is, dus als ik zeg dat zij inderdaad liegt, ben ik er mooi vanaf’

nee inderdaad… zo zie ik ook meteen hoe hij erop reageert.
en het is zoals je zegt, ik moet een beetje sterk zijn en het gewoon vragen…

wat je me nu verteld hebt geeft me hopelijk genoeg moed om erover te praten in het echt!

eindelijk mensen die me willen helpen en interesse tonen… hiervoor kreeg ik steeds reacties als: pff hij is een lul…
en dat is hij niet, zolang het niet zeker is dat hij met meisjes flirt/afspreekt.

daarom moet je elkaar ook eerst goed genoeg kennen…
en daarom heb ik hem pas gezien na een half jaar… we hebben elke dag met elkaar gepraat via msn/skype… en ik wist dat het geen oude man was omdat we steeds hebben zitten cammen. hij is namelijk de enige jongen geweest die ik in het echt heb ontmoet terwijl ik hem via internet heb leren kennen.

Ik hoop dat je de confrontatie aangaat, ookal is het kut, maar het is de enige oplossing die ik kan bedenken. Gewoon doorbijten en vertellen wat je dwars zit en ook eerlijk zijn want anders kom je niet verder. Ik weet dat het kut is, maar het is wel het beste.
En mensen die zeggen dat hij een lul is zonder ook maar iets te weten, oordelen te snel.

Idd, is mij dus ook overkomen… :’) Ik kende hem toen zo’n 4/5 maanden en hij was ook heel leuk in 't echt :d maar ik heb daarna nooit meer iemand ontmoet via internet en dat hou ik ook liever zo, haha.

dat klopt helemaal :slightly_smiling_face:, maar als ik het aan hem vraag zonder er enige reactie op te geven of ik het wel- of niet geloof, en hij geeft als antwoord ‘‘Nee’’ dan kan het alsnog zijn dat ie liegt… het is namelijk weleens het geval dat jongens ‘‘Nee’’ zeggen om van het gezeur af te zijn. en stel dat het hele gebeuren wél waar is, dan zou ik gewoon in zijn verhaal kunnen geloven omdat dat meisje vaker heeft gelogen…

Ga naar hem toe en vertel precies dit wat je nu tegen ons zegt, en dat je er helemaal niks van snapt. Aan zijn reactie merk je wel wat de waarheid is.

Vandaag zie ik hem gelukkig weer! Dus ik ga het vandaag aan hem vragen…
maar wat is het beste? dat ik het vraag als ik hem zie (aan het begin) of aan het eind van de dag?

ik weet het niet… als ik het aan het begin vraag, en stel dat ie het toegeeft dat ie met meisjes bezig is, dan denk ik dat ik de rest van de dag niet echt vrolijk meer zal zijn… en als ik het aan het eind vraag, en stel dat ie het toegeeft dan heb ik eigenlijk de hele dag klef zitten doen terwijl ik achteraf hoor dat ie met meisjes bezig is, daar schiet ik ook niet zo mee op!

wat zouden jullie doen?

Ik denk dat je het gewoon geleidelijk door moet vragen, dus ergens midden in de dag… aan de avond heb je waarschijnlijk minder tijd en dan voel je je wel kut enzo om het dan nog even te horen en als je het aan het begin verteld dan heb je kans dat het geen leuke dag gaat worden…

hmm oke, dat lijkt me een goed idee! Dank je wel!

Succes meid! Wel heel slim dat je nog niet over hem oordeelt zolang je niet weet of zij de waarheid spreekt.
Ben benieuwd naar zijn reactie =)!