(stoffen)markt Maastricht -- Wanneer?

mijn mama wist mij te zeggen dat er in Maastricht een wekelijkse markt is waar ze enorm veel stoffen verkopen. Aangezien mijn mama hier spreekt van 7 jaar geleden vroeg ik mij af of deze nog steeds bestaat. En uiteraard ook op welke dag die is omdat het toch wel een eindje rijden is voor ons, zodat we daar niet voor niets zouden staan.
google kan mij het antwoord niet geven, misschien iemand van jullie wel?

alvast bedankt :slightly_smiling_face:

upje voor jou.

ik weet het niet, sorry.

Ow echt werkelijk geen idee

uhm volgends mij op woensdag, en op vrijdag is er ook een markt. anders moet je even op de site van de gemeente maastricht kijken.

Oh heel erg bedankt!
Volgens die site is er het meeste textiel te koop op de vrijdagmarkt :slightly_smiling_face:

http://www.maastrichtsemarkten.nl/markten.html?m=vrijdag

volgende week heb ik vrij dus dan maar eens een tripje naar Maastricht plannen!

dankje!

Vrijdag ochtend, rond 12/1 uur gaan ze al opruimen…

In kerkrade is ook altijd een stofmarkt, maar volgensmij is de volgende pas in de lente, ik weet het niet.

hmm dan zorg ik wel dat ik rond 10uur daar ben :slightly_smiling_face: en als ze gaan opruimen de winkelstraat in om nog wat te shoppen

Jaa 10 uur staat alles er gewoon nog :slightly_smiling_face: Maar op de site staat dat het tot 16:00 is maar niet alles staat er dan nog hoor, ik heb heel vaak gezien dat om 1 uur de helft al weg was.

Ok heel erg bedankt voor de tip ! :slightly_smiling_face:

haha graag gedaan, wist het toevallig omdat ik nu in maastricht studeer!

Vrijdag maar tis wel heel vroeg :slightly_smiling_face:
Ik woon zelf in Maastricht dus je moet ook us door de stad zelf lopen
I Luv my city (K)