Stoere Stoere Stoere jongens

-

hahaha het zijn jongens, ze zoeken je grenzen op. Heel normaal :slightly_smiling_face:
Geef je grenzen aan en je vind de beste vrienden.

Nou, 1 jongen bij me in de klas doet ook altijd dat soort dingen, die kan niet eens bedankt zeggen waar zijn vrienden bij zijn.
Als hij ‘stoer’ loopt te doen en hij beledigt me een beetje, zeg ik meestal iets van ‘*zijn naam* hou je kop’ en dan houdt hij wel op…
En hij doet de laatste tijd heel aardig eigenlijk xD

komt me bekend voor…

Ze zijn bij mij in de klas ook bijna allemaal zo. Zo’n vriendin van mij had vrijdag een jongen van onze klas helemaal verrot gescholden want hij doet de heletijd stoer. Maar wanneer hij alleen is doet ie poeslief.

ja kinderachtig gedrag heel herkenbaar

Annoying!

Dat had ik ook in de eerste, maar toen waren ze allemaal ook zo klein -nu zijn ze ook klein, maar iets volwassener qua gedrag, thankgod.

Vaak zijn ze zelf heel onzeker en opmerkingen als “Lieveschat, je verveelt me. Wordt please eens volwassen.” of “Ja, natuurlijk zijn wij een stelletje, wist je dat niet? Kom op zeg…” werken vaak wel. Ze groeien eruit, ooit.

ja ik oook
ik had van die jongens in de 1e, maar toen we in de 2e zaten werden ze wel aardiger haha maar toch bleven ze plagen etc.
maar ja, zo zijn jongens. niet erg dus :’)