Stoere jongens & Hyves wedstrijdjes....... ziek.

Kennen jullie dit ook?
Die stoere jongens op school die zichzelf ’ Player ‘, ’ Mooiboy of ’ Gangster ’ noemen.
Nou ik word er helemaal gek van.
Als je ze alleen spreekt zijn ze verlegen, onzeker en worden ze knalrood, maar als ze bij hun groepje zijn dan ben je ineenkeer lucht voor ze.
Als je ze op hyves spontaan een reactie geeft, of een respect of gewoon een keer leuk krabbelt.
Is het nooit een keer van ’ Goh dankje, jij hebt ook een hele leuke foto hoor ’
Maar nee! ik ben vast te min voor hun omdat ik niet bij die ’ stomme huppelgrietjes hoor ’
laatst krabbelde ik met een jongen M.
Ik vroeg of het nog aan was met zijn vriendinnetje.
ik krijg terug. " ja hoezo? Verder hier wel alles goed, daar ook? hoi ’
Ik stuur terug ’ Oh nee omdat ik zag dat alle foto’s verwijdert waren :blush: Hier gaat het ook goed hoor :slightly_smiling_face:
Krijg weer een krabbeltje terug ’ Oke, niet dat me dat wat boeit… Waarom zat je op mijn hyves, bespied je me ofzo ’
Ondertussen trek ik mijn wenkbrauwen op voor deze stomme krabbel. Maar ik stuur toch terug.
’ Haha ja, ben je online stalker ’
Gelukkig kreeg ik nog wat terug ’ Haha, niet denken dat je grappig bent ofzo??’
Het is toch niet zo moeilijk om aardig te doen tegen iemand die ’ niet rookt niet drinkt en gewoon zich normaal gedraagt ? ’
Ik vind het zo moeilijk hiermee om te gaan. Wat denken die jongens nou? Dat ze beter zijn als de rest of wat?
Wanneer stopt dat gigantische lompe gedrag.
Mekaars hyves foto’s respecteren, allemaal leuk en aardig.
Meisje met, dikke tieten… staan in haar bikini op hyves, 32 pagina’s respect.
Ontzettend knap meisje m, ligt op de foto in het gras op haar handoek ook in haar bikini, prachtig figuur… niet 1 respect.
Ontzettende knappe meisjes 0 reactie’s en die stomme huppelkutjes 100.
Echt het frustreert me.
En het kost me veel moeite hier boven te staan.
Maar komt dit de meeste bekend voor?
En hoe reageren jullie hierop?

meestal voelen ze zich wel beter ja. en dat blond en bruin haar is onzin. want dat verschilt echt per jongen.

en ik heb geen hyves ofzo. dus er weinig mee te maken. maar zou me er niet zoveel van aantrekken als ik jou was.

brunettes :headbang2

ehm 1 van de redenen waarom ik geen hyves meer heb.

Wat met wel op valt ja, is dat als iemand echt een hele mooie foto heeft, misschien die gene 1 pagina aan respects heeft. En iemand met een lelijke foto weer 100 pagina’s ofzo. Dat vind ik echt raar.
Maar bedenk je: de meeste huppelkutjes en dat soort mensen vragen om R&R voor hun profielfoto.
Zo komen ze er dus aan.

Hée, ik ben ook blond he, haha.
maar, ik ben het helemaal met je eens.
ik zie soms echt mooie meisjes met niet een respect, terwijl die halfnaakte lelijke sorry wijven wel 10 pagina’s vol hebben.
je moet tegenwoordig echt ‘sexy’ zijn om respect te krijgen ofzo?

Klopt, ik bedoel, daar ga je toch niet om vragen? dat vind ik echt wanhopig.

Heb je op die krabbel waarin hij schreef: “Niet denken dat je grappig bent” gereageerd? Ik had terug geschreven: “Niet denken dat je stoer bent…loser”.
En voor de rest zou ik proberen me er niet teveel van aan te trekken. Zou je überhaupt aandacht en respect willen van zulke inhoudloze jongetjes? Ik niet iig. Ik snap dat het moeilijk is om er boven te staan, maar ach, het is maar hyves. Die jongetjes zijn hartstikke onzeker, en sowieso zijn ze over een paar jaar over die “stoere-inhoudloze-wannabe-gangster-mooiboy periode” heen, en dan zien ze die meisjes die nu 100 respect hebben niet meer staan maar gaan ze kijken naar meisjes met inhoud. Denk er niet teveel over na :slightly_smiling_face:

-

Haha ja sorry.
Ik bedoel natuurlijk niet dat alle meiden met blond haar ( huppelkutten zijn)
Maar de meeste op mij school gaan, hun haren blond verven om maar op te vallen bij dat soort jongens, dat bedoel ik er eigenlijk mee.
Ik denk echt zo van: Jongens kijk om je heen, wat moet je met die grietjes? er zijn 100 mooie meisjes hier die slim zijn, lief zijn, waar je mee kunt lachen. Kortom meisjes met inhoud ja.
Maar ik vraag me ook echt af wat er intressant aan die aandacht vragende meisjes zijn? wat zien die ’ mooiboys ’ daar nou in??

Tjonge, wat doe jij discriminerend tegenover meisjes met blond haar zeg. Ik was het eens met je, tót dit gedeelte.

‘Meisje met blond haar, dikke tieten… staat in haar bikini op hyves, 32 pagina’s respect.
Ontzettend knap meisje met bruin haar, ligt op de foto in het gras op haar handoek ook in haar bikini, prachtig figuur… niet 1 respect.’

Dat klopt niet, dat weet je zelf toch ook ? Als je het nu had gehouden op, huppelkutje met 10 pagina’s respect, niet-huppelkutje met niks respect, dan klopte het nog. Maar dit vind ik echt heel dom.
Verder ben ik het helemaal met je eens.

Argh, ik heb ook een grote hekel aan dat soort mensen.
Ze moeten echt een keertje oplazeren.

@ Killaah.
Ik discrimineer niet.
Dit is echt hoe het bij mij in de omgeving aan toe gaat.
Ik praat niet over heel Nederland, ik praat over de meisjes die ik ken.
Ze verven hun haar blond, en gedragen zich arrogant
En lees mijn berichtje hier boven.
Ik heb zelf donkerblond haar.
En als het zo overgekomen is dat ik Discrimineer, dan spijt me dat, maar zo bedoelde ik dat niet.

@ Killaah.
Ik discrimineer niet.
En als het zo overgekomen is dat ik Discrimineer, dan spijt me dat, maar zo bedoelde ik dat niet.
Ik beschrijf alleen mijn situatie & mijn omgeving

@ Killaah.
Ik discrimineer niet.
Ik beschrijf alleen mijn situatie & mijn omgeving.

ja idd… kan me er echt aan ergeren

Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk dat je je daar niet te veel van moet aantrekken. Die kinderen reageren bij iedereen die ze ook maar 1 x aangekeken hebben en dan krijgen ze ook wel eens een reactie terug ofzo. Je moet maar denken dat de reacties die jij krijgt, gemeend zijn! En de jongens die alleen maar op blonde meisjes met dikke tieten vallen, zijn jou niet waard, want ze kijken alleen naar het uiterlijk en niet naar het innerlijk.

ik heb hastikker zwart haar hoor
en toch krijg ik ook reacties en respects
van die mooiboys types
maar ik ben wel met je eens.

De helft ben ik het totaal met je eens, de andere helft niet.
Het lijkt alsof je een beetje een vooroordeel hebt over een blond meisje.
Ik ben namelijk ook hártstikke blond en ik ben echt niet gelijk zo’n huppelkut met miljoenen pagina’s respect’s/reactie’s.
Juist niet.
Over de haarkleur ben ik het dus met je oneens.
Over die huppelkutjes en die mooiboys wel.
Ik erger me er echt aan.
Alsof je geen mens bent ofzo, en hun ááálles zijn.
Als je ze dan tegenkomt op straat is het dan echt raar dat ik besta en dat ik ook een leven heb en ook wel eens buiten kom.
Ik krijg dan ook echt geen één blik gegunt, laat staan een HALLO.
Nouja, ik negeer het maar en zet me er wel boven, ik heb echte vrienden en ik weet zelfs bijna zeker hun niet.
Maarja, laat ze, ze komen er nog wel achter.

Tja, Hyves begint steeds meer op die Sugababessites enzo te lijken, waar je elkaar kudos kon geven ofzo. Die mooiboy gassies geven alleen maar respect omdat ze dat terug verwachten en ze geven het vaak ook alleen maar aan van die aandachtsgeile wijffies die daarin trappen en nog terug respecten ook. Ik zou me maar niks van die respects enzo aantrekken, want je hebt er toch geen reet aan.

veel mensen hebben ook veel respects omdat ze het vragen, hyves suckt eigenlijk echt hard, het zit vol met mensen die zo snel mogenlijk de 1000 vrienden willen halen omdat ze dan zgn populair zijn 8\