Stockholm!

Hi iedereen,
Weten jullie misschien leuke winkels en bezienswaardigheden in Stockholm? Daar ga ik namelijk heen binnenkort, en wil even van te voren bekijken natuurlijk :slightly_smiling_face:
xxxx

hahaha geen idee, maar ik wil wel met je meee xd
haha grapje

Oh fan, jag vill också åka till Stockholm. ;(

Haha, ik studeer Zweeds en ben maar 1 keertje in Stockholm geweest helaas. :frowning_face:
Je moet in ieder geval echt het stadshuis van binnen bekijken, dat is prachtig. En Gamla Stan!

Ik ben er twee keer geweest en het is echt een leuke stad ^^
Ik kan me de winkels bij naam echt niet meer herinneren haha, er zijn wel veeeel winkels en allemaal wel een kijkje waard (:

Ook is het leuk om het koningshuis te bezoeken. De tuinen eromheen zijn echt mooi en ook super groot!

Ik ben in stockholm geweest, echt leuk daar
Heb niet echt namen van winkels, maar als je naar het centrum loopt en langs alle winkels gaat kom je heel veel leuke winkels tegen

Ik ben er al best vaak geweest! Maar Gamla Stan is inderdaad mooi en in het centrum heb je ook leuke winkels die je niet (overal) in Nederland hebt zoals Monki, BikBok & Indiska :slightly_smiling_face:

Daar ga ik heen op stage :slightly_smiling_face:
Maar ben er nog nooit geweest, dus zie het als een upje!

Ik ben er vorig jaar voor één dagje naartoe geweest en ben toen naar het vasa museum gegaan (museum met een boot, maar dat was meer voor mijn broertje) en ik heb gewinkeld. Je hebt daar heel veel leuke winkels voor onze doelgroep!
En al die appartementen en huizen zijn onwijs mooi daar.