Stippling brush

Hello ladies,
ik ben op zoek naar een (goede) stippling brush.
Ik had er al 1 gezien op ByBG maar die is al een hele tijd uitverkocht en ik heb geen zin om daar nog langer op te wachten.
Dit is de stippling brush die ik eigenlijk wilde bestellen: http://www.bybg.nl/roze-stippling-brush.html.

Ik zoek dus zo’n stippling brush, wel een van een goede/redelijke kwaliteit en niet al té prijzig. Wil er best 10 euro aan uitgeven ofzo.

Kent iemand een goede die niet té prijzig is en die ik in een winkel kan kopen of online waar ik kan betalen met iDeal (heb geen PayPal of creditcard).

Liefs!

Ik vind sephora goed, maar die zijn dus wel prijzig

Daar ben ik langs geweest, maar bij de Sephora hier hebben ze die dus niet haha.

Ben ook al een tijdje opzoek naar een goede, en wil het liefs niet bestellen

bij zoeva.de!

Okay, ik zal heel eerlijk zijn… je vind 10 euro duur?? als je make up leuk vind zal je al snel merken dat het make up wereldje niet goedkoop is… er zijn zeker wel goedkope merken te verkrijgen hier in nederland… maar met de brushes zijn we niet zo ver… ik raad zelf de stippling brush van MAC aan. ik heb hem denk ik voor 47 euro gekocht en vind hem superfijn. als je een goede kwast wilt hebben kan je snel denken aan 20 euro. ik meen dat de bautygloss shop een stippling brush verkoopt niet zeker voor hoeveel, minder dan de mac dat wel. even googlen denk ik: beautgloss shop…

Ik weet dat het niet duur is, zit zelf ook in dat wereldje en ga de opleiding doen. Heb altijd producten van wat bekendere merken, en mijn kwasten ook maar ik heb nog geen stippling brush. Ik wil eerst proberen of ik het fijn vind om er mee te werken, anders kan ik altijd nog een duurdere kopen. Ik vind het onzin om gelijk een kwast van 50 euro te kopen als ik mijn foundationkwast of beautyblender toch blijf gebruiken.

Als je mijn post had gelezen zag je dat ik die van ByBG al wilde, maar dat die al heel erg lang is uitverkocht en ik daarom nu een andere zoek van rond die prijsklasse.

Ik ken de site, maar zoals in mijn post staat gaf ik aan dat ik met iDeal wil betalen omdat ik geen Paypal of creditcard heb. Dat kan op deze site niet.

hema heeft er ook een, maar weet niet of hij goed is.

Volgens mij heeft Hema geen stippling brush hoor? Ik heb m iig nog nooit gezien…

Daar ben ik laatst ook gaan kijken, kon er inderdaad geen vinden.

bij douglas heb ik ze gezien!
voor 30 euro alleen…

Weet iemand of Gosh stippling brushes heeft?

Bij hema hebben ze inderdaad geen Slippling Brush, ik wil er ook eentje kopen voor 10 euro minimaal.

Ik denk dat ik dievan beautygloss ga bestellen.

Die is uitverkocht zoals al eerder in dit topic stond. Deze wil ik namelijk ook graag.

Oh sorry daar had ik overheen gelezen! kan je niet beter gewoon wachten totdat die van beautygloss weer binnenkomt?

Bij zoeva hoef je niet met paypal of creditcard te betalen hoor. Kan ook gewoon met iDeal zoals ik vorig jaar heb gedaan. :wink:

Hmm ja ik wacht al een paar maanden dus heb de hoop een beetje opgegeven, wil hem nu toch wel eens gaan proberen haha!

Oh echt, ik zal nog eens op Zoeva kijken dan. Wist niet dat dat ook met iDeal kon. Zal eens gaan kijken of ik er uit kom, heb niet zo veel met buitenlandse site’s haha.

Ik heb deze besteld vannochtend!

http://i.ebayimg.com/t/New-Girl-Woman-Soft-DUO-Fiber-Foundation-Stippler-Brush-187-SE-Copper-Tube-MT04-/00/s/NjAwWDYwMA==/$(KGrHqZHJC!E-kTSe!V5BPtMkIsZnQ~~60_3.JPG

Van ebay voor $2.98
LINK