stippeltjes panty?

ik weet dat hier veel topics over zijn maar ik kan het toch niet vinden… Ik heb nu zo’n panty van de h&m, maar daar zat al een ladder in toen ik hem nog niet eens aan had. Dus ik zoek eigenlijk een stippeltjes panty van goede kwaliteit, niet te duur. Weet iemand waar ik die kan kopen?
alvast bedankt!

h&m, 7,95¤

H&M perhaps?

ze zegt toch dat ze die van de h&m al heeft :S

ik zoek die panty trouwens ook! Die van de h&m is idd niks… misschien hebben ze ze bij de hema ofzo?

eigenlijk H&M gewoon ja

topshop heeft ze ook : )

En de new look. Die van R’dam natuurlijk maar in den haag in de V&D in het centrum hebben ze ook een klein stukje gemaakt met alleen maar New Look shizzle erin. Waaronder een stippeltjes-panty als het goed is (:

Kruidvat haha?
Aah, nee weet niet of ze stippeltjes hebben.

die van mij was na een paar keer dragen ook al weer kapot.
ik ben al heel veel kraampjes op de markt langs geweest, maar daar hadden ze ze ook niet.
dus upje voor dit topic. (:

new look, h&m

nog een keer H&M? xd
idk en anders de V&D, daar hebben ze bij ons (leeuwarden) een hele afdeling met panty’s xd

ik trek altijd een andere panty eroverheen, die daar onder is bij mij nog nooit kapot gegaan, dus ik zou er gewoon weer eentje van de H&M pakken, en dan van de zeeman ofzo overheen doen, die kosten toch maar een euro ofzo.

ik denk dat het of kwaliteit is of goedkoop… :'p

ik heb/had ook die van H&M en bij mij was 'ie ook meteen kapot! maar ik maak ook wel alles kapot… maar toch! best slecht

Die panty van de H&M is sowieso gewoon kut, hoe je em ook aan doet.
Na een paar keer aandoen zitten ze ook vol met van die streepjes.

Maarja, geen idee waar je een betere kan halen.

ik ben nu gaan kijken bij new look, zijn die wel van goede kwaliteit?

Die van de H&M was bij mij ook meteen kapot, belachelijk!