Stipjespantytopic

Misschien handig als iedereen hier zou posten waar die zijn stipjes (of hartjes of strikjes) panty heeft gekocht aangezien ik die dingen echt nergens meer lijk te vinden :slightly_smiling_face:

deze weet ik:

• strikjespanty: Primark
  • stipjespanty: H&M (helaas enkel nog online)
  • hartjespanty: New Look

grijze stipjespanty met een bloemenpatroontje vanaf net boven de knie: pieces

Die van H&M zijn véél beter als die van de Primark.
Die van Primark zijn bij mij na 1x dragen kapot, terwijl die van H&M toch 2/3x meegaan.

hmm ik heb die stipjespanty niet gezien in de online shop van de h&m. staan ze er al langer op?

bij de wibra voor ¤1,30

Ik heb zo’n strikjespanty van de Primark echt al 5x aangehad en hij is nog goed… En nee ik ga er niet geweldig wowowowow mee om of zo :'3

Oh die van de Wibra ga ik maar even kopen dan.

Ik heb er eentje via Girlscene gekocht, maar die is grijs en ik wil ook nog graag een zwarten. Die van GS heeft wel goede kwaliteit trouwens, ik weet alleen niet van welk merk hij komt.

Bij de Wibra is hij wel veel dunner dan die van de H&M. Die van de H&M zijn veel steviger en houden veel langer (en staan nu in de sale, twee panty’s voor ¤2,95)

Die van de H&M is echt slecht, maar door ervaringen met andere panty’s van Primark denk ik dat Primark beter is.

jaa die van H&M suckt hard, ik doe hem aan, ladder erin!

^^ Ik vind juist die van de H&M veel steviger dan die van de Wibra én die van de Primark (had daar de strikjespanty).

die van de h&m is beter dan primark, ik deed em aan en pats ladder erin :[

jaa ik had hartjespanty van primark, die scheurde bij het dikkere stuk bovenaan je been en de rest gewoon bam doormidden ;o

ik heb dit weekend bij zara in de uitverkoop een donkerblauwe stipjespanty voor 3 euro gekocht. maar aangezien het echt einde uitverkoop was weet ik echt niet of ze die nog hebben… ik had iig de laatste in almere

ik had die strikjespanty van de primark, ik was helemaal in de wolken, ik paste hem: en RAAAAAAATSS. een ladder van hier tot tokyo.

hartjespanty heb je ook bij pieces en de kwaliteit is echt super

wauw dat is veel, haha,
mijn panty’s gaan altijd vet lang mee ;p

V&D! 10 euro, net gekocht, dus weet nog niet of 'ie lang meegaat. volgens een vriendin van mij houdt 'ie het wel een tijdje vol als je er een andere dunne panty overheen doet :slightly_smiling_face:

Tien euro?
Wow, dat zou ik er dus echt niet voor overhebben. Ik hoop dan wel voor je dat het goede kwaliteit is.

Ik heb vandaag gezocht in de wibra maar kon hem niet vinden. :blush: